Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Cesta z kolekce Třesky plesky
Autor: Day Romandy (Občasný) - publikováno 28.4.2001 (00:28:15), v časopise 3.5.2001
další ve sbírce>
Jdu orosenou trávou
na nahých kotnících mi ulpívají kapičky rosy
příjemný pocit

Jindy jdu prachem
chřípí se staví na odpor a drsně hrudlí
hnusný pocit

Nemám na vybranou
musím jít kudy mě život vede

Jednou rosou
přijde smrtka s kosou


Poznámky k tomuto příspěvku
Paula (Občasný) - 29.4.2001 > Kdyz uz jsem cetla tvuj pribeh, nejsem nestranna...jako poezie to neni spatne...nejpoutavejsi je tam posledni radek - smyslem, i rymem...
Body: 3
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 30.4.2001 > no ... takove obycejne ... cekal jsem uz v tom zacatku, ze se neco zajimaveho rozjede, ale ... oziv ty suchy obrazy ... nedelej z toho jen obyc popis deje ... bud basnik ... vybarvuj ty slova ruznymi obraty ...
at ty kapicky jen neulpivaj, ale at delaj neco abstraktniho ... rosa rozedira doteky nohou ... atd, to je jen napad ...
zkousej to dal ... bude to lepci a lepci ...
Body: 3
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 3.5.2001 > Kápl jsi mi do noty ... jako bych tu rosu versus pak prach cítil, možná by ještě šlo nějakým třeba přirovnáním "příjemný pocit" x "hnusný pocit" něčím nahradit tak, aby to říkalo to samé, ale nebylo to tam takto naplno napsané.
Body: 5
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 3.5.2001 > Po prvních dvou slokách jsem čekal překvapivý a fantastický konec (nevím proč) a byl jsem nemile překvapen.
Body: 1
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 6.5.2001 > I ja jsem asi cekal po tom prvnim radku trosku vic...jak psal Petr...nejak to okorenit slovnimi obraty a metaforami, dodat zajimavy rym a rytmus, nemit na konci slok stejna slova a dodat basni stavu nejakou zajimavou pointou...ale jen pis dal...ono to vse prijde:-)
Body: 1
<reagovat 
Day Romandy (Občasný) - 15.5.2001 > Hm, hm, hm. Musim vaše názory vstřebat...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 (3) 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter