Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Rákosí z kolekce Siluety
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 25.2.2005 (00:04:32)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 25.2.2005 > spíš lepší 5
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
COOKER (Občasný) - 25.2.2005 > me se to libí sám takhle fotit neumim ... taky skoro nefotim
Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 25.2.2005 > Hezky... akorat barva pozadi se mi moc nelibi... dala bych cernou :-)
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.2.2005 > Zuzzz> Já si tu černou zkoušela, není to nic proti ničemu, ale připadala mi trochu nudná. Tahle barva se mi zalíbila, škoda, že jen mně. 
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 25.2.2005 > Janahe> Si z toho nic nedelej, je to dobry i tak... :-)
Ja se vzdycky jen snazim, aby barva pozadi nejak souvisela s barevnosti obrazku, navic na cerny svetlejsi veci lip vyniknou...
<reagovat 
hledík (Občasný) - 25.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
minimax.cz (Občasný) - 25.2.2005 > dobre
<reagovat 
tien (Občasný) - 25.2.2005 > šedá je pekná
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 25.2.2005 > souhlas se Zuzzz, ale to je detail, pekne i tak
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.2.2005 > Mishka> 

Já jsem si pozadí vybírala, aby se mi k tomu obrázku hodilo, vám se nelíbí barva jako barva, nebo vám připadá, že se zrovna tahle barva nehodí? Mně se totiž ta kombinace se šedou a černou právě moc líbí. Tak nevím...


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.2.2005 > Mishka> Ty bys tam taky dala černou?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.2.2005 > Janahe> ta Tvoje barva mi rozhodně nevedí, ale z té černé by to pro mě vylezlo ještě více, mi by to k tomu sedělo velmi, ale je to můj pohled
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.2.2005 > Mishka> Mně to takhle připadá jemnější a - nevím proč - trochu indiánské. To asi rozhodlo, indiáni, ti jsou moji.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 26.2.2005 > Janahe> :) chápu. a barva je sama o sobě moc pěkná... a indiány můžu taky ;)
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 26.2.2005 > Melancholické. Možná víc práce udělala sama příroda - co do kompozice, třeba. Ale působí to.
Body: 4
<reagovat 
xmark (Občasný) - 25.2.2005 > Teda nevim, já v tom nic extra nevidim.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 25.2.2005 > xmark> To se nedá nic dělat. Já vlastně vůbec nedokážu odhadnout, co se tobě bude líbit a co ne, velice často mě překvapíš. Tak či onak. Ale zajímá mě to v každém případě. Takže díky za každou podrobnější připomínku.
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 26.2.2005 > Janahe> Občas překvapuji i sám sebe, když narazím na svoje starší poznámky... Proto jsem přestal bodovat.
Nechtěl jsem říci, že tohle je špatná fotka, ale překvapilo mě, že tu přede mnou byly prakticky jen 5+D, já bych dal tak 3-4. Připomínku bych měl, nebo snad námět. Přijde mi, že tahle fotka hodně ztrácí tím, že je sama. Jako slovo. Přitom je tu kolekce, která má styl, a kdyby se nějak poskládalo dohromady více tematicky spřízněných fotek, kdyby se zařadily do kontextu, mohla by z toho být nádherná věta, povídka, román... Udělat www galerii, kterou by se člověk mohl proklikávat třeba hodinu... Výlet do krajiny fotek od Janahe... To mi jen tak táhne hlavou, co bych možná dělal, kdybych měl plný harddisk takových fotek.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 26.2.2005 > xmark> 

No jo, když já to zařazení do kolekce beru jako nutné zlo, nijak nad tím nepřemýšlím. To se teprve chystám. Přemýšlet. Ale fotky přibývají a času je málo, tak nevím.

Nevím, jestli je tahle fotka sama, možná by se k ní našly další i z těch, co jsem tady publikovala? Ovšem to zařazování do kolekcí, to po mně chceš moc, já kolem sebe spíš vytvářím chaos, než abych uspořádávala.

Jinak já si tím rákosím vůbec nebyla jista, začalo se mi líbit, až když jsem k němu udělala to zelené pozadí, hehe, takže když dostanu od někoho pět bodů s tím, že pozadí se nehodí, tak jsem z toho celá přešlá.

Někdy sem, pravda, dám nějakou fotku, abych předvedla, jak pěkně se mi povedla (ta se obvykle nelíbí), ale většinou je sem cpu bez ladu a skladu, jak je fotím, protože chci slyšet (tedy číst) nějakou reakci. Protože bez zpětné vazby není života.


<reagovat 
Sn_vojáček (Občasný) - 28.2.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 3 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 26 (27) 28 29 30 32 33 33 34 35 36
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter