|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| drfaust (Občasný) - 19.2.2005 > Kelt> Pokud jsi to nastavil (a já se přesvědčil, že nastavil) ty ostatní příspěvky na další dny, pak je vše ok... Odpublikovat víc příspěvků za den by jít defaultně nemělo... systm by je měl přesunout na další dny... nicméně ručně se to dá změnit... ale to pravidlo o jednom za den tu je...
spíš mě překvapuje, že Gino tvrdí, že je to Miláno a ty že je to Neapol... ??? To mě pak napadá, jestli jsi to fakt fotil ty...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kelt (Občasný) - 20.2.2005 > POSLEDNÍ VYJÁDŘENÍ K AUTORSTVÍ:
Fotografii jsem pořídil v roce 2003 v Neapoli JÁ, mám z tohoto místa, z muzea, z ulic, přístavu a okolí spoustu dalších fotek, může vám poslat surová data s ID mého fotoaparátu, tak už mne laskavě přestaňte křivě obviňovat.
Ad Netinka - děkuju za obrázek "Milano - Galleria Vittorio Emmanuelle", je to totiž OPRAVDU jiný dům, mohla jsi se nejprv podívat na okna ;o)
POSLEDNÍ K VLOŽENÝM FOTKÁM:
Překvapilo mě, že je u příspěvku možnost změnit datum zveřejnění např. na minulost. Když jsem zjistil, že tím je možno dosáhnout předčasného zveřejnění (což by IMHO nemuselo být možné), okamžitě jsem napsal redakci popis chování, které by mohlo být upraveno. Všechny ostatní své příspěvky jsem nechal hezky čekat ve frontě, protože vím, co je slušnost.
Pokud ještě někdo chce psát o tom, že to není v Neapoli, že jsem to nefotil já, nebo nechápe, že jsem nechtěl nacpat všechny své příspěvky najednou, tak to prosím pište na /dev/null .
Howgh, domluvil jsem
| | | <reagovat |
|
|
|