Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Citáty
 > Citáty
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci od Woodyho Allena z kolekce Citáty
Autor: tijaden (Občasný) - publikováno 4.3.2005 (12:47:50)

 

 

                   Nechcem byť nesmrtelný tým, že tu po mne niečo zostane.

 

                         Chcem byť nesmrtelný tým, že nikdy nezomriem.

 

              

                                                                                                                             W.A.

     



Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Občasný) - 15.3.2005 > nensáším citáty. Ale citáty W.A.llena mám nëvím ani proč ráda:)
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 18.3.2005 > A fast word about oral contraception. I asked a girl to go to bed with me, she said 'no'.

Bisexuality immediately doubles your chances for a date on Saturday night.

I believe there is something out there watching us. Unfortunately, it's the government.

I don't think my parents liked me. They put a live teddy bear in my crib.

I was thrown out of college for cheating on the metaphysics exam; I looked into the soul of the boy sitting next to me.

If you want to make God laugh, tell him about your plans.

Love is the answer, but while you're waiting for the answer, sex raises some pretty interesting questions.

Money is better than poverty, if only for financial reasons.

Sex is the most fun you can have without laughing.

The lion and the calf shall lie down together but the calf won't get much sleep.


Why does man kill? He kills for food. And not only food: frequently there must be a beverage.
<reagovat 
muminek (Občasný) - 28.6.2007 > Taky mam ráda W.A....:-D
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 1 3 4 5 (6)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter