Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Dáma s noční košilkou (olej-plátno) 120x80 z kolekce portrét
Autor: kufr (Občasný) - publikováno 15.3.2005 (23:51:06)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 16.3.2005 > není to tak úplně kýč, je to parafráze
Body: 5
<reagovat 
Peintre (Občasný) - 16.3.2005 > Máš stejnej rukopis a dobrou kombinaci tělovejch barev,kterou používám taky.Černá,červená,žlutá,běloba,dobře se prokládaj.Obličej do detejlu,anatomie bez diskuze,dodržený zásady valérový malby.Pro mně za 6 bodíků,ale můžu jen 5.
Body: 5
<reagovat 
Machot (Občasný) - 16.3.2005 > je sice trochu toporná, ale má pěkný ....
Body: 3
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 16.3.2005 > jeeee tamanskej rucnik:o)) Mimochodem - proc porad nicis modelkam ruce? spesl malicky....... a jeste si ji sebral klicni kost a kus ramene.... a nekdo ji umazal od tuze..... nebo ne?
<reagovat 
Xam (Občasný) - 16.3.2005 >

Nádhera, Tvé obrazy bych si koupila! :-)

A NENÍ TO KÝČ!


Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 16.3.2005 > čéče------jeden ti závidí ty modelky......
<reagovat 
rs86 (Občasný) - 16.3.2005 > Nic mi to neříká. Řemeslně bez pochyby kvalitní (vypadá to z dálky jako fotka)-ale to je právě možná te problém .((
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 16.3.2005 > líbí
Body: 5
<reagovat 
čtenář pelvis - 16.3.2005 > pěkná fotka! Nic víc))
<reagovat 
 Peintre (Občasný) - 16.3.2005 > nik> Niku - znáš taky jiný slovo než kýč?Co podle tebe kýč není,vynilová deska přibitá hřebíkem,nebo socha veverky s parohama?
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 16.3.2005 > nik> souhlas s nikem na 100 percent...není portrét jako portrét...je to prvoplánové,technicky dobré ale nic víc
<reagovat 
 Sallome (Občasný) - 16.3.2005 > Peintre> víš aby to nebyl kýč musíš malovat jako nik...hlavy jako v první třídě
Body: 5
<reagovat 
 Peintre (Občasný) - 16.3.2005 > Sallome> Někdo rád vdolky,jinej holky.Ale slovo kýč se od nika dost špatně čte.Tenhle autor,myslim kufr,mi trochu dost připomíná Lubotora Hlavsu.A to je nějakej malíř.Nik je schopnej označit i veledíla Renoira za kýč,tak že jeho poznámky raděj už přehlížim a souhlasím s tebou.
<reagovat 
 Sallome (Občasný) - 16.3.2005 > Peintre> Jasně,každý ma na to svůj názor. Já jen,že nevím podle čeho se vlastně ten kýč měří :o). Připadá mi,že pokud člověk udělá nějakou abstraktní čáru přes plátno a přidá tam pár tahů,je to moderní a originální dílo. ¨Tím teď nemyslím Nika. Ale potom přijde nějaký člověk jako třeba " Kufr" a namaluje postavu ženy...a protože je to něco co se maluje dost často a ve stejném duchu je to asi kýč?..... 
<reagovat 
 Peintre (Občasný) - 16.3.2005 > Sallome> Postavy žen se ztvárňují jako symbol krásy už od doby kamenné.Byly,jsou a budou stále tím samým symbolem.Ať je maluje ten či onen,nebo ať je to socha či plastika.Pravda,přesnou definici slova kýč nelze stanovit.Buď se dílo líbí nebo ne.Začínám bejt na to slovo alergickej.
<reagovat 
 Sallome (Občasný) - 16.3.2005 > Peintre> to máš pravdu..alergický určitě nejsi sám
<reagovat 
 Mira (Občasný) - 16.3.2005 > Peintre> nesouhlas...symbol nese v sobě přesah jako hrom, jinak by nebyl symbol...ne tak tento obrázek, jestli necítíš rozdíl mezi ženou tady a ženou např. od Renoira ...hmmm.pak máš úhel pohledu poněkud jiný /řečeno jemně/...ale proč ne, jenom mne to nutí /dost silně/  ti to sdělit  ...jde o přesah....
<reagovat 
 asiJa (Občasný) - 17.3.2005 > Mira> toz jako kyc to asi je..ale nestitil bych se toho slova..lepsi kyc jako trening na neco s kvalitni technikou i obsahem..nez generovani illuzi obsahu podporenych zdanim ze to prece obsah musi mit jinak by nikdo nepouzil tak spatnou formu

myslim ze kvalitni technika na totemu si zaslouzi byt hodnopcena kladne, nezavisle na tom jde li o kyc nebo ne...protze totem je natolik amatersky ze dostatecny uspech je najde li si kvalitni zvladnuti technikdy a obsah se da hodotit az tehdy kdy je zvladnuti tychniky samozdrejmosti
Body: 5
<reagovat 
vomi (Občasný) - 19.3.2005 >

Jediná drobnůstka mi nesedí - červená záře za loktem dívky.

A se slovem „kýč“ si nedělej hlavu. Kdykoliv mne tímto slovem se snaží „uzemnit“ řeknu si - je to jejich poslední šance vyjádřit se když nemám názor možný diskuze. To slovo je jako urážka - není to objektivní názor hodnotící cokoliv. Takže já říkám - líbí se mi tvá práce, tvůj um pracovat s barvami a štětcem. Možná bych ubral to přílišné bílé světlo - je to jako ve fotografii se říká - přepal. Tvář a rameno by tím získaly trošku měkkosti.


Body: 5
<reagovat 
mei_liu (Občasný) - 30.5.2005 > abych nemusela psát, ke každé tvé práci, tak hodnotím všechny kladně....nenašla jsem nic co by mi nějak nesedělo....náboženská témata...akty, to vše je mi velmi blízké...je to velmi dobré...já bohužel pro takovou práci nemám trpělivost...
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 2.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 17.6.2005 >

Výborné. Jen jsem neuvěřil, že levá ruka je zabořena do vlasů. Zdá se mi divná.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
manillea (Občasný) - 29.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář marmar - 3.1.2006 > mě to příjde dosti kyčovitý..nebudu se přít o techniku..jenže podle mě to nevyjadřuje žádný cit....krom toho je to dosti klasická pozice připomíná mi to dosti omílené fotografie i obrazy..chlape trochu imaginace..vřelosti a citu..hledám v tom poetiku..a nemůžu jí najít..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter