Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vinohrady
Autor: Rambonaut (Občasný) - publikováno 15.3.2005 (07:17:14)
momentka při pochodu za burčákem


Poznámky k tomuto příspěvku
ooooo (Občasný) - 15.3.2005 > ano, tak to vždycky začínalo. Cestou zpět se dalo fotit žabí perspektivou.
<reagovat 
Adina Roubal (Občasný) - 15.3.2005 > burčácek byl možná dobrý, foto nikoliv:)
<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 15.3.2005 > Adina Roubal> ano bylo zataženo, místy oblačno. Teploty: jak kde. Burčák byl velmi chutný, obzvláště ten červený (jako tvůj obličej:)) určitě přišel vhod
<reagovat 
 Adina Roubal (Občasný) - 15.3.2005 > Rambonaut> jo jo, ja osobně davam prednost bramborčáku
hlavně tomu s plachetnicí
<reagovat 
 zombux (Občasný) - 15.3.2005 > Rambonaut> jojo... burčák a slivovica... a hodně míchat
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 15.3.2005 > hele když fotoreportáž, tak to sem hoď celé - tady se takých patnáct dvacet fotek vejde - tak vyber ty nejlepší, nejvtipnější nebo tak a zítra ať to tu vidím ;-)
<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 15.3.2005 > Emmet_RAY> 

Nezapomeň že bylo foceno ondřejovým foťákem, takže kvůli jeho směšné kapacitě je to max 10 snímků. Na zbytku karty byly akce s anglickýma černoškama (ikdyž to by stálo taky za zveřejnění:))) Podle toho, co bylo foceno, nevyznělo by to moc jako reportáž a navíc poodkryla by se tu tvoje pravá "tvář", vlastně i ta má:)))

Neboj dostaneš jedno CD k dispozici. Je tam toho dost, co by se dalo použít:)))) Je tam třebna jeden z posledních pravých pátečních krtků. 


<reagovat 
xmark (Občasný) - 15.3.2005 > Momentka? Ta by snad měla zachycovat nějaký neopakovatelný moment, zmrazit kus dynamické rality. Tohle je statická scéna a podle toho ji budu posuzovat.
Na jedné půlce fotky nudná zeď, na druhé bahno, réva a fádní obloha, což se dá cvaknout v daném regionu a období prakticky kdekoli a kdykoli. Jediná jakžtakž zajímavá věc na fotce jsou (nebo by snad alespoň mohly být) ty pražce, ale ani ty nejsou dobře vyfocené.
Možná to vyvolává nějaké vzpomínky, ale pouze u zasvěcených, tj. patří to do alba, na veřejnou publikaci to není.
<reagovat 
 Rambonaut (Občasný) - 15.3.2005 > xmark> 

Do alba jistě, ale totem je věc veřejná a proto to patří částečně i sem

"Momentka" - byl to opravdu moment...při běhu za burčákem nemá nikdo moc času postávat a hledat přesný bod a cvaknout (co se týče mého příspěvku - fotky, tak se mi to takto líbí - proto jsem ji sem mrsknul. S tím blátem a "nudnou" zdí - na té zdi jde celkem jde vidět čas, určitý vývoj, působení vody a větru. Zas tak fádní fasáda to není:)))), takže proto použití slova momentka, byť se dá vyložit i jinak, jak si to předložil ty.


<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 15.5.2005 > xmark> abyste se neposrali. nahodou je to prijemna fotka. kdyz chces terno, tak sam vis, ze tady terno nenajdes. proste je dobry vedet, co od koho lze cekat, a podle toho se taky zachovat. osobne si myslim, ze pratelstejsi podtext by tve poznamce slusel lepe.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter