|
|
|
ooooo (Občasný) - 25.3.2005 > tos měl teda před sebou pěkný výhled. Závidím. Ani jeden pupínek, souměrná - to se to pilo. Takovou abys krumpáčem pohledal Tak za tu bezpupínkovatost 5 b
p.s. v žádném případě tě nechci urazit
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
heep (Občasný) - 25.3.2005 > Jo, jo, jo chlapi sobě..... na venek klid, pohoda, hezký kukuč, hezký úsměv a .......... a pak prý OHEŇ! Podotýkám, že se jedná o zprostředkovanou informaci a já se řídím heslem, co je v domě, není pro mně, tak že nomohu posloužit praktickou zkušeností, no a jelikož jsem ženat, tak však víté chlapi, že se TO nehodí něco takového dělat, že jo?
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| heep (Občasný) - 25.3.2005 > Mishka> Drahá Mišičko, neříkám, že tam žádné úpravy nejsou, ale opravdu tak malé, že když tady dám originál, tak mezi nima opravdu nebude téměř žádný rozdíl... Víš už jsem ten stadion s těmi ženskými oběhl a jsem schopen poznat opravdu kvalitu... Nechápu, podle čeho usuzuješ, že mi zde diskutující muži, máme pedofílni sklony? Tu slečnu na obrázku jsem neošukali a nikdo z nás v ní lolitu neviděl. Já určitě né, neboť jí znám. A mimochodem, byť ta otázka se ženě nepokládá, kolik je Tobě? neptal bych se, ale chybí mi vizuální vjemy.
| | | <reagovat |
|
| Mishka (Občasný) - 25.3.2005 > heep> 1) já Tě za ty úpravy nijak nenapadám, jen mám pocit, že jsou mi zřejmé. že pleť je viditelně matná, hladká. pro mé oko. oči ostré. plést se můžu.
2) za atak k lolitkám se omlouvám, to, co jsem napsala zní drsně. reagovala jsem na Tvou zvídavou otázku, kde že ty lolitkovsky vyhlížející holky jsou.
3) mi je 28 a jako lolitka jsem naposledy vypadala asi tak ve třinácti, pak už mi začli rovnou vykat ;), já naopak vypadala vždycky starší. no teď už snad vypadám adekvátně věku, někdy prý i mladší. .))
4) na Emmeta se zrovna s tím lovcem vs. oběť neobracej.
dle jeho reakcí je to lovec. slezský macho. ;)
5) upřímnou soustrast, pokud se cítíš jako ubohá oběť. přeju Ti, aby se z Tebe stal zdravě sebejistý vyrovnaný chlap. ;)
| | | <reagovat |
|
|
| Mishka (Občasný) - 26.3.2005 > heep> díky za předhození origoš fotky! vyhlazení je patrné. pro mě určitě. hele, do grafiky dělám 10 let a tak mám v oku, jaké fígle a kde se používaj a to vyhlazení se prostě dělá a tady je pro mě zřejmé. ale to není výčitka, jen že to tam je znát.
a už vím, proč mi přišly ty oči tak divné, nepřirozené, placaté. panenky bez lesku, vylité komplet černou..
předem upozorňuju, že je to Tvá fotka, předhodil jsi ji dle svých představ, stůj si za tím a tohle jsou jen osobní postřehy jednoho diváka na Totemu...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Ewonne (Občasný) - 26.3.2005 > Emmet_RAY> jako putka pusobi rozhodne..hah..seda myska. ja osobne bych se s ni ukousal nudou ale k ty (ne)jistote....100% sice vi, co nechce...but cejtim nejistotu vevnitr....
ale ja jsem taky hovno odbornik...ovsem zpetne se analyzuje dycky dobre
soudit podle jedny fotky..da se to, ale nema na to kazdej druhej.
PS s tim veprem jsi ne nasral du bist auch nicht gerade der schlankste
| | | <reagovat |
|
|