Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Besidka
Autor: Richard (Občasný) - publikováno 11.5.2001 (12:56:10), v časopise 15.5.2001

VELKÝ FILMOVÝ MARATÓN

je tradiční besídka Filmového klubu ČVUT, kterou pořádáme pro své členy na závěr úspěšné sezóny. Koná se jako vždy v kinosále Maďarského kulturního střediska v Rytířské ul.25 (st.metra Můstek)

v úterý 22.května od 18:00 hod.

Využíváme zde komornějšího prostředí, bufetu a širokoúhlého plátna.

Právě to nás vedlo letos k ojedinělému experimentu. Místo obvyklého pásma filmů promítaného

na velkoplošném videoprojektoru, uvidíte letos ukázky sestavené pouze ze zásadních snímků kinematografie, které využívají toho, co je pro film nejspecifičtější - poetiky filmové řeči, zde právě umocněné prací s širokoúhlou kamerou a objektivem. To vše bude uvedeno lektorskými úvody v pásmech, v nichž každá z ukázek potrvá maximálně 20 min.

V přilehlém bufetu bude k dispozici lehké občerstvení, čepované pivo a víno za jednotnou symbolickou cenu 5 Kč.

Dále, v již pravděpodobně uvolněnější atmosféře, uvidíte celovečerní hudební film o kubánských hudebnících BUENA VISTA SOCIAL CLUB (rež.: Wim Wenders)

A na závěr úplný pak pro ctitele svérázného humoru bývalého týmu Rádia Limonádový Joe výběr z jejich tvorby - tentokrát filmové! Ukázka z předávání cen Zlatý ujeťák 2001 bude už na velkoplošném VHS.

 

Předběžný program:

18:00 zahájení :

- ABBA VE FILMU

18:05 “ Jak to umí (uměl) jenom Spielberg” (uvede Richard Kohout - dramaturg, FK ČVUT)

-ČELISTI

-DOBYVATELÉ ZTRACENÉ ARCHY

18:45 “Na co rodiče stáli ve frontě” (uvede Stanislav Buzek - filmový novinář)

- FUNNY GIRL (nebo ZVONÍK U MATKY BOŽÍ )

- ŠTVANICE

19:45 “ŠUP lahůdka nakonec aneb co už v kině neuvidíme” (uvede Michal Málek - dramaturg, ČT)

- SEDM STATEČNÝCH

- AMADEUS

20:45 “ BUENA VISTA SOCIAL CLUB” (uvede Radim Valák - filmový kantor, výtvarník )

celovečerní film

22:45 Prezentace Velmi jemného klubu Limonádový Joe

pásmo


Vstup stojí 50 Kč a je jen pro členy Filmového klubu ČVUT ( nutná legitimace FK ČVUT ).

Prodej na každém představení a před samotnou akcí v Maďarském kulturním středisku.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Buick (Občasný) - 15.5.2001 > Věčná škoda, že něco takovýho není v Brně :c((
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.5.2001 > Abych se přiznal, členem nejsem, lze se jím před představením ještě stát?:)Pokud to dobře chápu, tak ano.
<reagovat 
čtenář [bINARY hELL] - 20.5.2001 > Proč jen pro členy FK ČVUT ? Nebudu si kupovat další legitku, když už mám jednu ze Znojma.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter