Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Parus montanus
Autor: Crohnova choroba (Občasný) - publikováno 26.3.2005 (20:54:03)

 

 

 

 

 

       Od velice rozšířené sýkorky babky

       ji můžeme rozeznat

       podle  stále

       matně

 

       ZBARVENÉHO TEMENE !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
ariel (Občasný) - 27.3.2005 >

navrhuji přidat fotografii a přeřadit do rubriky fotografie-příroda, nebo přeložit do angličtiny a dát do English corner

 


<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 27.3.2005 > ariel> ...nebo že bychom si založili rubriku Přírodní vědy, podrubrika Zoologie?
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 28.3.2005 > Není to obyčejnej vrabec horskej? Tfěch tady u nás
hnízděj stáda. My už nic jinýho ani nejíme.
Parus montanus se zelím a bramborovými knedlíky-špica!
Akorát se blbě škubou, a to hlavně na temeni.
Body: 5
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 28.3.2005 > Omlouvám se, ale ty ftákovědci v tom mají pěknej
bordel. Parvus montanus - Sýkora lužní!
Passer montanus - Vrabec polní!
Akorát Passer domesticus- Vrabec domácí se jim povedl.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.3.2005 > velmi vzácné onemocnění gastrointestinálního traktu... zajímavej výběr nicku...
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 30.3.2005 > drfaust> Synovec kamarádky tou chorobou trpí, a je na tom hodně bledě, kluk něco slabě přes dvacet, bývalý sportovec, student - a teď - po několika operacích, je v období, kdy  se učí se žít. V souvislosti s tím, co vím, se mi výběr nicku nezdá až tak zajímavý.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.3.2005 >

bereš to moc osobně... já se na to dívám čistě technicky... choroba je to velmi vzácná a specifická, čímž se mi zdá zajímavá... i k patologii mohu mít kladný vztah... nakonec mít k patologii kladný vztah je má práce...

 

ale naprosto chápu tvůj postoj... on je "normálnější"... a doufám, že tě snad nenapdlo, že bych to někomu přál....


<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 1.4.2005 > drfaust> 

Nechtěla jsem se tě dotknout,

 

jen že slovo "zajímavá" v souvislosti s nemocí mi nepřijde šťastné

 

vzpomínám si, jak moje dcera ve třech letech onemocněla zánětem kostí, v té době jsem měla kamarádku, která skončila kvůli téhle nemoci na vozíku, dcera byla šest týdnů v nemocnici (a bylo to v té rozkošné době, kdy nás za ní celých šest týdnů nepustili). Upřímně jsem nenáviděla doktorku, která si libovala, jakou "zajímavou" nemoc mají na oddělení, dokonce mi jmenovala, kdy naposled a koho měla možnost takto zkoumat. Jasně, vyléčili ji, ale ten nedostatek empatie k vyděšeným rodičům opravdu nevzbuzoval mé vřelé sympatie.

 

Možná, nemít tyhle skušenosti, hodnotím to jinak.


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 1.4.2005 > ale ne... já tě chápu... můj pohled na věc je trochu úchylnej...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter