Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Animovaný film ze života
Autor: epileptic (Občasný) - publikováno 28.3.2005 (19:42:23)


Poznámky k tomuto příspěvku
easy (Občasný) - 28.3.2005 >
No. Zasmál jsem se. Zlehka. Opilecky, řekl bych.
<reagovat 
 epileptic (Občasný) - 28.3.2005 > easy> Heh. Dekuji. Velice. A velmi.
<reagovat 
Biankka (Občasný) - 28.3.2005 > a co bylo to hnědý??
Body: 5
<reagovat 
 epileptic (Občasný) - 28.3.2005 > Biankka> neidentifikovatelny predmet vypadavajici ze zviratek a urceny k vyzive zviratek
<reagovat 
Terorista lásky (Občasný) - 28.3.2005 > nejvíc se mi líbila ta scéna ukřižování prostitutky
<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 28.3.2005 > Terorista lásky> to byla která?
<reagovat 
wopi (Občasný) - 28.3.2005 > Ukřižování prostitutky bylo, pravda, hodně dobrý, ale to, jak se ta blondýnka vykrucovala u soudu, bylo dokonalý. Perfektní scénář a střih!
<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 28.3.2005 > wopi> jsem myslela, že jde o monstra z vesmíru. Proč tam teda byly ty kontrolní věže???
<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 28.3.2005 > wopi> jsem myslela, že jde o monstra z vesmíru. Proč tam teda byly ty kontrolní věže???
<reagovat 
wopi (Občasný) - 28.3.2005 >

Hele, Ztratila, nejste vy dvojčata?? Kdyžtak mluvte postupně a ne dvojhlasně.  


<reagovat 
wopi (Občasný) - 28.3.2005 > Monstra byly přeci v předfilmu, to sis spletla. Tady šlo o to, jak on se změnil při té povodni. A ty věže... možná pilíře toho spadlého mostu... nevšiml jsem si... chvilkami jsem odbíhal vařit si kafe.
<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 28.3.2005 > wopi> Ne, nás je sedmkrát čtyřiadvacet:)))
Povodeň - tam byla jen okrajově. Důležitější byla přeci ta vpjatá scéna rodinná klem stolu, ten otec jak poulil oči a každýmu nabízel sůl. A pak ten bubeník, ten bubeník.-..
<reagovat 
wopi (Občasný) - 28.3.2005 > Jo, bubeník by byl skvělej, kdyby to totálně nepohřbil zvukař. Škoda, fakt dobrá scéna. Ty parohy tomu daly fakt šťávu, co?
<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 28.3.2005 > wopi> myslíš ty jak si je přimotal na tříkolku místo řídítek? tak to jo, to mě fakt dostalo.)
<reagovat 
epileptic (Občasný) - 28.3.2005 >

Vazeni pratele, velice ocenuji Vas zajem o dej a dukladne pochopeni filozofie celeho meho filmu, a jsem potesena, ze si vsimate vsech tech detailu, bez kterych by toto dilo zcela ztratilo sve myslenky.

Vzhledem k tomu, ze jste zajiste silne esteticky i filozoficky zalozeni, si take myslim, ze by bylo vhodne Vam objasnit nektere skutecnosti. Predne treba to, proc vlastne ustredni postava pochazi z Tatarska, ackoliv by se pro dej daleko lepe hodil rodily Jamaican. Je mi skutecne lito, ze se k tomu musim priznat, ale zde jsem byla nucena se nechat ovlivnit produkci, jez je prave tatarskeho puvodu. Je to smutne, ale kdyby bylo po mem, asi by vubec nebylo mozne tento snimek natocit. Omlouvam se i za reklamu, ktera se ve filmu vyskytuje, ale verte nebo ne, je financne narocne vytvorit celovecerak, a sponzori jsou znacne neochotni. Takze toto opet byla jedina sance. Dekuji Vam za pochopeni a verim, ze me podporite na filmovych festivalech.


<reagovat 
wopi (Občasný) - 28.3.2005 > Díky za vysvětlení. Znalci jako Ztratila a já si věru zasloužili veškeré dostupné informace!
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.3.2005 > pěkná...
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.3.2005 > ale ta přeci nemusela odkazovat... ta se dá nahrát do totemu celá...
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.3.2005 >
Vložit FLASH jako soubor:(swf max.600x600 bodů a max.1536KB)

šířka:   výška:       barva pozadí:
(pozadí se vkladá v 16-tkové soustavě, např.FF0000 je červená)
Umístit flash vzhledem k textu
 TEXT 
TEXT  TEXT  TEXT

<reagovat 
 epileptic (Občasný) - 29.3.2005 > drfaust> Diky Ti, lec toto je animovany gif..
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.3.2005 >

pokud ten nejde vlžit přímo, ta to je chyba...


<reagovat 
 epileptic (Občasný) - 29.3.2005 > drfaust> mam obavy, ze takovy gif sestavajici se ze triceti snimku je docela narocny co se tyce prostoru, proto jsem ho sem nedavala. A nahled je udelany takhle, jelikoz tento pribeh by v mensi velikosti dostatecne nevynikal, coz je ostatne mym zvykem, koukni se na velbloudi pribehy. Ale dekuji za zajem :)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.3.2005 > sem netušil, že je to tak velký.... jak konkrétně je to teda celý velký...?
<reagovat 
 epileptic (Občasný) - 29.3.2005 > drfaust> 1,34 mega, cece
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.3.2005 > ty flashe jsou omezený na 1.5MB...
<reagovat 
epileptic (Občasný) - 29.3.2005 > dobre, priste to zkusim
<reagovat 
čtenář skull - 3.5.2005 > jako vubec mi z toho nejni blbje, ani trosku...'tajxl...
ale jinak dobry:)
<reagovat 
krupice (Občasný) - 8.5.2005 > nemam slov...(smich)...:o)
Body: 5
<reagovat 
sonor (Občasný) - 7.9.2005 > Tak to bejvá až na toho šneka
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 10.1.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter