Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci vila z kolekce stavarna
Autor: freejay (Občasný) - publikováno 28.3.2005 (20:35:04)

undefined

 

porad cvicim na zkousky..

a dole se muzete kouknout, jak to vypada ve skutecnosti.

moc pekna vilka od Very Machoninovy

 

 

 

 

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
easy (Občasný) - 28.3.2005 >
Cvič dál.
Možná je to zcestná připomínka, ale ta vila je na můj vkus dost strašný stavení.
<reagovat 
Tan (Občasný) - 28.3.2005 > cvic dal:)
Body: 3
<reagovat 
toono (Stálý) - 28.3.2005 > mne to jako cosi co ma vypadat neofunkcionalisticky a umelecky, ale v podstate je to podnikatelsky neobaroko..
<reagovat 
freejay (Občasný) - 28.3.2005 >

easy & toono: sorry, ale v mejch ocich jste ted typicky pindourci z totemu.

 

tu vilu projektovala Vera Machoninova. ted uz je babickou - vilku delala pro svou rodinu - dve sympaticky vnucky, jejich mamu a tatu. je babickou - to znamena, ze architekturu dela uz opravdu dlouho. podilela se na designu toho obrovskyho obchodaku na budejarne. a se svym muzem (machonin-uz je bohuzel po smrti) delali kotvu!! (ta patri k nejlepsim 50ti stavbam za poslednich 50let!)

 

 

ps: kdyz uz musim bejt picus a neco kritizovat, musim aspon vedet, co ze to kritizuju.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.3.2005 > freejay> nelibi se mi proporce.. ty jsi ostatne nezachytil spravne ani ty..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 28.3.2005 > freejay> nelibi se mi proporce.. ty jsi ostatne nezachytil spravne ani ty..
<reagovat 
freejay (Občasný) - 28.3.2005 > toono: jj, to mas pravdu.
<reagovat 
ariel (Občasný) - 28.3.2005 >

jako vím, že Machonin je známej architekt, ale ta žlutá část vily mě nijak nevzala (ale těžko soudit z jednoho obrázku), a Kotva se mi nelíbí už vůbec, abych se přiznal... jsem pičus a pinďourek? (jde to vůbec být oboje?) já se tak tedy necítím...

 

nejsi náhodou mladej Machonin? :-)


<reagovat 
buryzon (Občasný) - 29.3.2005 > dal bych 5 Verce  Machoninové ... Jakej ma nick? A Ariel ... no nevím fakt jestli to jde být zároveň dvě tak rozdílny věci...
<reagovat 
freejay (Občasný) - 29.3.2005 > ariel: jestli ses picus a pindourek nevim, ale ze nejsem machonin to vim.
<reagovat 
vomi (Občasný) - 2.4.2005 >

Vůbec se mi nelíbí tvé pojetí geometrie. Nejsem architekt a nevím co oni vyžadují na zkouškách. Tvá kresba se mi nelíbí. Jsou to zachycené betonové kostky, navíc se ti nezadařila perspektiva. Máš rozstřeleny linie a vršek domu je dominantnější víc než spodek. Vrať se k jednodušším útvarům a pokus se do kresby zanést trošku lehkosti - vzdušnosti.


<reagovat 
fanýs (Občasný) - 22.6.2005 > Vila se mi nelíbí a je mi zcela lhostejné kdo ji projektoval. Kresba je trochu lepší než předloha, ale ani ta se mi nelíbí.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 3 5 6 (7)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter