Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 9.5.
Ctibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Parohy? z kolekce Průhonice
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 3.4.2005 (00:05:59)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Slůůůníčko (Občasný) - 3.4.2005 > :)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 3.4.2005 > ty něco děláš při úpravě velikosti hodně špatně... jsou tam všude strašné "zuby", linie nejsou hladké, vypadá to dost škaredě. ale netuším, jak se Ti to povede.
je to jako když zmenšuješ GIF a neprřevedeš ho předtím na RGB barvy, ale tady těžko byla fotka v GIFu... tak nevím... :(
<reagovat 
 fff (Občasný) - 3.4.2005 > Mishka> hladký linie zkorodovanýho matroše? ale no tak:o))))
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 3.4.2005 > Mishka> To mi dělá Corel 12 při otočení nebo úpravě perspektivy, nevím, co s tím. Někdy mi dokonce po jediné úpravě rozhodí obrázek do výrazných čtverečků. Budu si stěžovat.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.4.2005 > zkrveživ> mrkni na větve, okno... čisté to fakt není...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 3.4.2005 > Janahe> hm, s Corelem moc zkusenosti s nevektorovou grafikou nemam... idealnejsi by bylo neco jako Photoshop (http://www.adobe.com/products/photoshop/) nebo free Gimp (http://gimp.cz)... s tim se da carovat...
<reagovat 
 fff (Občasný) - 3.4.2005 > Mishka> no... těžko říct. já si to nemyslim....
ale to je stejně jedno.... ta fotka za nějaký zkoumání nestojí....
<reagovat 
 čtenář Minerva - 6.4.2005 > Mishka> Corel je OK, na rozdíl od šíleného GIMPu. Problém vznikl nejspíš otáčením už zmenšeného obrázku o malý úhel. I když existují lepší interpolátory než jsou v Corelu, s tímhle by si stejně žádný neporadil.
<reagovat 
 čtenář Minerva - 6.4.2005 > čtenář> Oprava. Malým úhlem to nebude. Chyba byla v tom, že nebylo zaškrtnuto políčko "Antialiasing".
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 (7) 8 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter