Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Úkazy kruhu
Autor: Lei (Občasný) - publikováno 4.4.2005 (09:15:34)

Je to kadeř

co jako notová osnova

na níž se houpají

loutkoví oběšenci

šimrá po zádech

schoulenou paměť

 

Roky jen dokola

vyšlapaná tráva

ač od vody

vzlíná dálka

snad jen pro cizí

slitá do vzorů

 

Je to vítr

co vydírá

z pupenů listy

a žene písek



Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 4.4.2005 > Pěkná. Pro mě velmi.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 4.4.2005 >
Body: 4
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 4.4.2005 > Emmet_RAY> a víš, že jsi předvídatelnej?:-))
<reagovat 
wopi (Občasný) - 4.4.2005 >

no... co s tím... kdyby tam nabyly ty poskládaný kroky, bylo by to fajn, ale ty mi tam strašně vadí

 

no nic, tuhle řádku budu holt přehlížet a domýšlet si místo ní něco jinýho


Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 4.4.2005 > Nenápadné kruhy na vodě v nás oživují vše ztracené i nové díky krásným nepravidelnostem větru....
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 4.4.2005 > pro mne hlavně závěr...
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 5.4.2005 >

Když ony ty roky/kroky znějí tak trochu lacině i samy o sobě. Proto možná  v ostatním až vytříbeném textu působí tak kontraverzně.

Ale líbí se mi i tak hodně.


Body: 5
<reagovat 
běhařovská_lhářka (Občasný) - 5.4.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 4.4.2005 > hlavně první!

poskládané kroky mi taky trochu zadrhly, ale dálka slitá pro cizí do vzorů - jojojo

a závěr - jakási nostalgie dýchla na mě :o)
Body: 5
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 4.4.2005 > Kelly> proč ti zadrhly, šéfe?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.4.2005 > Lei> no možná spíš ty roky/kroky...
a koukám, že už to napsala Naty :o)
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 6.4.2005 > Líbí se mi to až překvapivě. Dala bych ale: ŽERE PÍSEK.)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 6.4.2005 > Ztratila> to snad dělaj jen takový kočky s mávacím chvostem, ne?:-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 6.4.2005 > Lei> i ty brepto, kočky písek nežerou, ony doň ..... ;o)
<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 8.4.2005 > Lei> kočky žerou trávu, cipísku:)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 10.4.2005 > Ztratila> sem myslel, že žerou mlíko:-))
<reagovat 
 ztratila (Stálý) - 11.4.2005 > Lei> Kočky žerou leccos - nakonec:)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 11.4.2005 > Lei> kočky mlíko nesměj, mají po něm... ehm, musí po něm na písek :o)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 11.4.2005 > Kelly> co blázníš, se podívej třeba někam do slabikáře:-) nebo prostě někam k babičce na vesnici. to jen ty pražský žerou bobule...:-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 11.4.2005 > Lei> myslíš ten slabikář, jak v něm pan ježek běhá s jabkem na bodlinkách?? ;o))
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 11.4.2005 > Kelly> třebáás. ale i anebo do jiných dětských knih:-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 11.4.2005 > Lei> Třebas malý Bobeš? tam se nafoukla kráva po mokrým jeteli!!! :o)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 11.4.2005 > Kelly> No právě, krávy jetel nemůžou, to ví i malej Bobeš:-)
<reagovat 
Kaddáfí (Občasný) - 13.4.2005 > pupeny, kytičky, travičky - lístečky! co takhle se zase jednou podívat na trpící dělníky, nebo děvky, nebo na cokoliv viděného, ne vyčteného a napodobeného, co?
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 22.6.2005 > moc
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 22.6.2005 > maxima gali> Díky za všechny dnešní návštěvy;-)
<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 22.6.2005 > Lei> 

ja sa ešte ku tebe vrátim, až niekedy raz... dnes to bola taká rýchlovka

a dovoľ mi na mojich stránkach uverejniť ten dialóg s Claw - takí ste boli podarení :) - to bolo najlepšie, čo som dnes čítala, okrem kruhov, ja milujem kruhy a stále si myslím, či sa mi včerajšok do nich zamotá a ono iba noví, čo ešte netušia, čo kruhy sú...

 


<reagovat 
 Lei (Občasný) - 22.6.2005 > maxima gali> Dovoluji:-) Však jsme se snažili...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter