Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Před lety
Autor: DavusenkaG (Občasný) - publikováno 15.5.2001 (13:12:18)



Poznámky k tomuto příspěvku
Buick (Občasný) - 15.5.2001 > Takovej primovní experiment, no jéje!
<reagovat 
Ospalka (Občasný,Redaktor) - 15.5.2001 > A to jsi se zařadila mezi Experimenty?:-)
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 15.5.2001 > Tak pred lety nebo pred rokem? V cem je ten experiment?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 15.5.2001 > Fotka je teda dost hrozná - kompozice, ostrost, světlo....
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 15.5.2001 > Máš zájem o kritiku? břééé řeknu názor... na tý fotce není nic zajímavýho
<reagovat 
Madman (Občasný) - 15.5.2001 > aů..
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 15.5.2001 > no je tam něco zajímavýho...poznali jsme dalšího totemáka že ano? :-)
<reagovat 
čtenář ada - 15.5.2001 > nedavno by ti dali prinejhorsim dvojku
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 15.5.2001 > Vnímám v té obyčejné fotce, kterou vnímáme jako bezprostřední realitu, jako silnou výpovědí, aparátové fotografie, u které se již ztrácí podíl oroginality, protože většina kompozic i nápadu se i na těchto stránkach neustále opakuje podle zažitých vzoru a receptů, aniž bychom výrazněji překračovali jejich hranice, není to fotka Pam Anderson s červeným kluzákem na prsou, ani kapličkou pod lesem, jde o rovněž banální fotografii, která je ovšem silnou výpovědí a velmi aktualní reakcí na většinu fotografií na těchto stránkách. Pet.
(cit.Wilhelm Flusser Filozofie fotografie)
Body: 5
<reagovat 
DavusenkaG (Občasný) - 18.5.2001 > Experiment to je, jenže ne s fotkou, ale s Vámi, kolik toho přejdete absolutně bez zamyšlení, protože Totem mi občas přijde takový hodně pokrytecký (a dělám to i já, nezapírám)- já neshodím Tvé dílo a Ty ze solidarity neshodíš moje a všichni budeme spokojení. Ale o tom to není, probuďte se všichni z letargie!
Posaďte se.
(Přece jste si nemysleli, že by něco takového mohlo být míněno vážně???)
<reagovat 
Buick (Občasný) - 18.5.2001 > No když jsi to nemyslel vážně, tak pročs chtěl hlubší kritiku? Tím si říkáš o známkování a po tý básničce, cos vyprodukoval jsme to vážně holt vzali.
<reagovat 
Buick (Občasný) - 18.5.2001 > Jo vo solidaritě nemůže bejt řeč - aspoň u mě. Vždycky píšu, co si myslím. A v tuhle chvíli myslím na to, že nesnáším lidi, kteří zvobecňujou, takže příště mi napiš, co se ti nelíbí jen na mně a nezatrhávej osmi lidem stejnou poznámku.
<reagovat 
DavusenkaG (Občasný) - 21.5.2001 > Já nevím, co se mi nelíbí jen na Tobě, nejsi trošilinku vztahovačný/á?
A když už nemám zevšeobecňovat, tak laskaveě nemluv za všechny:
cituji: "No když jsi to nemyslel vážně, tak pročs chtěl hlubší kritiku? Tím si říkáš o známkování a po tý básničce, cos vyprodukoval jsme to vážně holt vzali."
A mimochodem si myslím, že jako experiment je to dost dobrý. Umím snad natolik dobře česky a mám snad i tolik vkusu, abych věděl, že je to zařazené dost blbě a udělané dost blbě, ale přesně podle mého záměru. Nemusíš s tím souhlasit, ale to je asi tak to jediné, co můžeš dělat.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter