Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
prazdno a smutno...
Autor: dark (Občasný) - publikováno 10.4.2005 (20:37:57), v časopise 3.10.2005


Poznámky k tomuto příspěvku
oprátka (Občasný) - 10.4.2005 > Tak to se mi líbí. Trochu to připomíná Sudka.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Wolficzek (Občasný) - 10.4.2005 > Nejřív jsem nevěděl jestli se mi to líbí nebo ne. Teď už vim, že NE - je to moc stísněný, smutný a prázdný.
Body: 5
<reagovat 
protěž (Občasný) - 10.4.2005 > Něco na tom je, a něco mi na tom nesedne.. ale takové rozpolcenosti já vítám.. zajímavé.
<reagovat 
wxy.x (Občasný) - 11.4.2005 > Smutný ale hezkýýýýý. (A podle lahví tam mohlo být chvíli před tím docela veselo.)
Body: 4
<reagovat 
Biankka (Občasný) - 11.4.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 11.4.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 12.4.2005 >
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 6.10.2005 > přesně takhle vypadá alkoholická deprese...
Doporučil 
<reagovat 
 dark (Občasný) - 6.10.2005 > drfaust> no nejen alkoholicka vis?...
<reagovat 
arkovic (Občasný) - 20.10.2005 > zaujala a dotkla se...
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 7.10.2005 > samozřejmě že vím... ony jsou úplně stejné, deprese jako deprese... lhostejno zda neurotická, abuzem psychoaktivních látek anebo endogenní... spíš jde o to, že psychiatři tu endogenní nemají rádi, vždycky je exogenní lepší diagnóza - pro lékaře i pacienta -, jelikož pak je možno ordinovat i pschoterapii (cílenou). Depresi znám důvěrně. Ty flašky tam mi ale připomněly alkohol... tak.
<reagovat 
 Abyss (Občasný) - 24.1.2006 > drfaust> 

na edogenni a exogenni se to uz daavno nedeli :)

jak se mas michodem?


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 24.1.2006 >

Abyss: já se mám snad docela dobře... spousta starostí, ale taky relativně dost sil je řešit... stal jsem se velmi obezřetným s kým vším se vlastně vůbec chci bavit a s kým nechci... nadbytečné a nezajímavé jsem ořezal a nějak se opevnil... ubezpečil. spoustu věcí k řešení mě ale čeká.

 

o to, co mi vytýkáš, tu ale vůbec nešlo, dyk si to stačí přečíst a nezaměřit se přitom jen na dvě slova a uvidíš, že podstatné jsou ty příčiny depresí... a ty jsou rozděleny na vnitřní a vnější.... a v tomhle smyslu mají ty termíny svou váhu...:))

 

 

ps: po netu už skoro nekomunikuju... (a jsem o 100% šťastnější! :-))

 


<reagovat 
bigjohn (Občasný) - 22.11.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter