Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Ještěrka
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 24.5.2001 (00:09:12), v časopise 30.5.2001

 

 

 

 

JEŠTĚRKA



Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 28.11.2001 > Peknééé.
Body: 5
<reagovat 
Godard (Občasný) - 19.5.2001 > Pěkná ještěrka :) Opět se mi velmi líběj černobílý kontrasty, bezvadná hra světla a stínu. A taky postoj je dobrej.
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 19.5.2001 > Jo,svatá pravda,akorát bych spíše řekl "poleh",ale stejně...je to fotka otočená o 90 stupňů nebo není???
Jinak naprostý souhlas s tím,že ČB foto má daleko dokonalejší prokreslení světla a stínů a v tomto případě i název snímku koresponduje s fotkou samotnou dokonale.
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 23.5.2001 > Skoro by se dalo říci precizní, jen se mi nelíbí ten červený nápis Ještěrka. Když je to všechno tak pěkně černobílé...
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 23.5.2001 > Líbí moc:) Taky mi to připadá jako "poleh"... no on to asi "poleh" je:) Název je super, červený nápis méně... Na fotce samotné mi jen trošku vadí uříznutý stín pravé nohy...jinak skvělé.
Body: 5
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 23.5.2001 > Já se ti přiznám, že mě už přestává bavit opakování jedné fotky. Už bys tu sérii mohla nazvat Lucie 100x jinak. Já jsem taky egoista, ale nevystavuju se tolikrát.

Nicméně. Fotka je moc dobrá. jinak pojatá než dosud, ale už známá. Dám Ti za 2. Nezlob se za to prosím. :c(
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 23.5.2001 > anebo to je výskok? :-)
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 23.5.2001 > Foto pěkné, ale souhlasím se Samilem, už se opakuje...ale přesto dávám jedna.
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 24.5.2001 > Ze bys byla "chladnokrevna"? :-)

Sadaf: Fotka je nepochybne otocena o 90, jinak by prava cast satu splivala kolmo dolu.Take by to byl akrobaticky kousek udelat takovou prohnutou pozu aniz by mel model na cem poradne stat. Vsadim se, ze na skale lezi.
Thomas: Mrkni na stiny, ukazuji, ze telo je v bezprostrednim kontaktu se skalou, takze sorry, neni to vyskok :-)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 24.5.2001 > gino : To měl být vtip :-)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.5.2001 > Také mne to hned vedlo k zamyšlení, jak na té skále levituješ,:) asi ležíš, ale ta fotka je hodně dobrá.
Body: 5
<reagovat 
Cid (Občasný) - 24.5.2001 > To s těmi šaty mě nanapadlo Gino, ale Ty nohy by pak vypadaly úplně jinak. Všimněty si, že špičky se nodotýkají skály. To je první důkaz, že naše kočka (tedy vlastně ještěrka) ležela. I kdyby se dotýkaly, tak by muselo vzniknout ohromné napětí ve svalech a po tom není ani památky. Inu při pózování naše ještěrka v klidu chrněla na zádech. Tady vidíte Gino, jak dojít složitě k jednoduchému poznatku.
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.5.2001 > Teda vy ste dobrý!!!Hele a kde je ta skála?
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 24.5.2001 > Skála je tam co je ten písek
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.5.2001 > Ježiš Thomas, jakej písek? :))
<reagovat 
Vyskocilova Jana (Občasný) - 24.5.2001 > Hezoučká fotka.
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 24.5.2001 > No přeci TEN Písek v jižních čechách :-)
<reagovat 
Madman (Občasný) - 24.5.2001 > Trochu mi vadí, že to místy ztrácí pleťovku a stín přes levou nohu a otočení fotky
Body: 5
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 24.5.2001 > Možná že visí za ruce ne?:-))

Body: 3
<reagovat 
Cid (Občasný) - 25.5.2001 > Hra malých dětí pokračuje. Typuju měsíční povrch.
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 26.5.2001 > No ještě mě napadá to nový vteřinový lepidlo co inzerujou na Nově..:-))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 26.5.2001 > Nebo je tam přibitá hřebíčkama-napínáčkama, jako Ježíšek :) případně by mohla viset za ty hodinky, či co to má na ruce...
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 26.5.2001 > nee... už jsem na to přišla! fotka je otočená o 180° a lucka vlastně ve skutečnosti dělá stojku...
<reagovat 
Madman (Občasný) - 27.5.2001 > z jiného soudku, uřízni levou stranu stojí za houby
<reagovat 
Ospalka (Občasný,Redaktor) - 30.5.2001 > Podle stínů soudím,že ta dívka leží na zemi.Není to špatná fotografie.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Orpheus - 30.5.2001 > Jak uz asi vite, tak model je Lucka sama a samozrejme lezi, to ale rozhodne neubira ty fotce na kvalite. Pro Andreho a dalsi. Andre, no ja bych rek, ze jeji telo stoji za mnohem vic nez tvoje.
<reagovat 
Buick (Občasný) - 30.5.2001 > Orpheus, navrhuju kosmetickou změnu na Morpheus, protože tu andreho hlášku lze nepochopit jen ve spánku.
<reagovat 
čtenář Orpheus - 31.5.2001 > Hmm to bude tim, ze jsem to cet z spatny strany :)
<reagovat 
Majka (Občasný) - 19.6.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Mari (Občasný) - 3.8.2001 > těch stínů tam sice moc není jak konstatuje Godard, ale je to docela pěkný.
Body: 3
<reagovat 
čtenář Šárka - 16.8.2001 > Hele, a víte, že číst vaše ulítlý poznámky je kolikrát mnohem lepší, než prohlížet fotky, kterým jsou určený? Ne, to není ironie, já se vážně výborně bavím. :)))))
<reagovat 
Mari (Občasný) - 19.8.2001 > Teď se na to dívám podruhé a trošku se mi to zdá, že bílá je až moc bílá, možná by to chtělo víc kreslících stínů
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter