Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Albert
Autor: DavusenkaG (Občasný) - publikováno 21.5.2001 (07:27:18)
Milý pane Alberte,
už nás s tým vozíkem neserte.
My už jsme Vás odhalili,
byl jste strašně nenápadný.

Oblézáte regály,
pak mizíte do dáli.
My se Vás však nebojíme,
v Albertu si nakoupíme.



Poznámky k tomuto příspěvku
xy64 (Občasný) - 9.11.2006 > Ty vole, ty lidi jsou tady úplně mimo. Z pseudovědeckého hlediska se objekt zdá být postižen maniakální obcesí explinace, umocněné deregulací nájmu a tím, že se mi včera zkazily brambory, zrovna, když jsem si je chtěl udělat k večeři. S jistou dávkou hyperboly, nahradil jsem tedy lilek b. pasta del Vietnmaský nudle. Nakonec jsem to stejně všechno exportoval do binu, neboť jsem byl po ochutnání nucen konstatovat, že jsem neodhadnul poměr Chloridu draselného k množství zbylých surovun. Z toho tedy soudím , že Mácha by to jistě napsal lépe, ale asi jsi publikovala vešpatné sekci, neboť konzistence textu lehce zaostává za Shakespearovými sonety. Ale neboj, to doženeš. Podpis: Totemák. PS: Jak stará je Tvá sestra? :)
<reagovat 
xy64 (Občasný) - 9.11.2006 > no to je jasný. Ty tady ze srandy hodíš tohle ( a je to celkem vtipné:) a oni za tím hledají zase další pseudoteorie:)

<reagovat 
DavusenkaG (Občasný) - 9.11.2006 > 21 proč?:)
<reagovat 
 xy64 (Občasný) - 9.11.2006 > DavusenkaG> ať žijí všichni Ti báníci , co přece tvoří tu pravou poezii a mají na ni patent. Viz sartre2. řekni mi co si o jeho věcech myslíš
<reagovat 
Madman (Občasný) - 21.5.2001 > říkačky za kačky
<reagovat 
malá_mořská_víla (Občasný) - 21.5.2001 > Opravdu nevím, jaká by se dala napsat hlubší kritika k tomuhle...
<reagovat 
DavusenkaG (Občasný) - 22.5.2001 > ale líbí se Vám to, ne?:o)))
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 22.5.2001 > Davusenko,
nevím jak stará je tvá setsra či kolik básní už napsala, ale musím říct, že tohle je opravdu "říkanka". Vulgarizmus by ani tak nevadil, rýmy nemusí být za každou cenu skvělé, ale ten obsah mi opravdu nic nedal - nezlob se.
Četla jsi už tady nějaké básně? ... Zkus to porovnat.
Jo, a k fotce (podobná jako ta v experimentech...). Obyčejná momentka - zkus se podívat třeba na Madmanovy fotky a snad pochopíš, co je myšleno experimenty...
Ale vše se dá vypilovat, od toho tu snad Totem je, abychom si psali kritiy...
To je můj názor.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter