Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sekáč
Autor: Levity (Občasný) - publikováno 4.5.2005 (04:48:38)

U postele jsem našla

její brejle,

nasadila jsem si je

a uviděla

zaschlej pot na zdi.

Slízla jsem ho,

jejím kartáčkem

si vyčistila zuby

a kousla se do rtu,

to abych snad nezpívala...

Všema čtyřma jsem

projela kolejnice

na koberci,

 nakonec jsem

vstala

a oblíkla si

   Tebe...



Poznámky k tomuto příspěvku
blabolil (Občasný) - 4.5.2005 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 4.5.2005 > blabolil> 4 a déčko...? ár jů šůr...?:)
<reagovat 
 blabolil (Občasný) - 4.5.2005 > Levity> šůrly, vaj not ?
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 4.5.2005 > blabolil> no myzlela jsem , že doporučuje se to, co líbí se velice plnopočetně...(?) :)
<reagovat 
 blabolil (Občasný) - 4.5.2005 > Levity> 

Ale já myzlím jinak, mně líbit se to, proto jsem dala D, ale 4 je za ten konec, ten se mi moc nelíbit, ale přesto nevidím

důvod proč to nedoporučit i s neplnopočtem. Tak takhle to vidím ja.


<reagovat 
 Levity (Občasný) - 4.5.2005 > blabolil> ja tak...:) to potom teda asi jo...:)  A co se ti nelíbí na tom konci-mohu-li se ptát...?:)
<reagovat 
 blabolil (Občasný) - 4.5.2005 > Levity> to a oblíkla si Tebe, to mi připadá tak trochu kýčovitý, ale to je můj problém jako čtenáře, jinak je to moc dobrý.
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 4.5.2005 > blabolil> 

mno jo...kýčovitý..., ale vono to tak přesně je...to se nedá napsat jinak...a ve skutečnosti to nebylo ani tak kýčovitý jako spíš klíčovitý....:)Jenže v tom tu syrovost asi těžko uvidíš, když nejsi v mý kůži..,takže ctím tvůj názor, samosébně!:)


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 4.5.2005 > tak jako že náznak tam je...
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 5.5.2005 > drfaust> náznak čeho...?:)
<reagovat 
protěž (Občasný) - 4.5.2005 >

Zajímavá, s lehkostí.. líbí.


<reagovat 
 Levity (Občasný) - 5.5.2005 > protěž> díky:)
<reagovat 
tchenda (Občasný) - 4.5.2005 > jen pořád nechňápu ten slíznutej pot. ale jináč gut. velmi gut (jarkovský)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 4.5.2005 > tchenda> No tos teda moc nekritizoval!!:)) a co na tom jako nechápeš...
<reagovat 
 tchenda (Občasný) - 5.5.2005 > Levity> no brejle chápu, kartáček chápu, kolejnice na koberci chápu, oblíkla tebe taky chápu. ale co tam sakra znamená ten pot? a eště ke všemu slíznutej?
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 5.5.2005 > tchenda> Je to naprosto konkrétní pot - na zdi nad postelí........(!)
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 5.5.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 5.5.2005 > To je pěkně bezprostřední!A v próze..že by v té situaci někdo pěl ódy?..
Body: 5
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 5.5.2005 > Raimund> 

eh...? trochu asi jsem se v poznámce ztratila.....?:) Děkuju a prosím o poznámku k poznámce.....!:)


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 5.5.2005 > Levity> Je to psáno oznamovacím způsobem oproštěným od květnatých básnických obrazů-spíš trefný komentář.Tomu odpovídá i forma,blížící se próze.(můj dojem).
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 5.5.2005 > Levity> Je to bezprostřední výpověď s omezením květnatých básnických obrazů.Spíš trefný komentář.Forma odpovídá více próze,než básni.(V Blesku by to brali..haha).
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 5.5.2005 > Raimund> 

Jo jo...to jo...Já spíš s tou ódou....Ale teď už tomu rozumim....

(myslela jsem, že narážíš na ten zpěv v textu...ostatně, kdybych otevřela pusu a rozezpívala se, tak by to taky nebyla óda....:)


<reagovat 
Claw (Občasný) - 5.5.2005 > 4- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- -- -- -- --- --- --- ---- ---- ---- ----
Body: 4
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 6.5.2005 > Claw> copa to jeee...?:)  jakože čtyři mínus?
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 9.5.2005 > Levity> jakože
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 1.6.2005 > Aha, tak to se opravdu nenudíš.
Body: 5
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 1.6.2005 > Rony Rubinek> 

:)))no vzhledem k tomu, že jsem si přála nudit se, aby z tý nudy vznikaly podobně dobrý věci jako tvoje pohádka.., tak to můžu pochopit tak, že tohle je ale hoodně špatný...:))

V tom případě mě tam ale mate ta pjetka..:))


<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 1.6.2005 > Levity> 

Ále..nudu vem čert, já se někdy bavim až pekelně. Pětku máš za básničku a jestli chceš, znudim tě hned nějakým předlouhým textem.Jen se nenuď, nuda je na hovno, lepší je jí zahnat psaním.


<reagovat 
 Levity (Občasný) - 1.6.2005 > Rony Rubinek> ža by nová šarlatová pohádka...?:)) sem s tim..!
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 28.6.2005 > a oblékla si tebe... to mi cosi připomnělo.
<reagovat 
rabako (Občasný) - 11.7.2005 > líbí se plnohodnotně - nebo jestli chceš - plnotučně, nebo nevím, porstě a jasně D jako vyšitý! **
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 5.8.2005 > tedy tahle je!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 5.8.2005 > ..........> velice děkuji!:)
<reagovat 
hajka (Občasný) - 5.8.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 5.8.2005 > hajka> díky:)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 5.8.2005 > mi to trochu připomnělo ten přihlouplý vtip, jak si po ránu leckdo říká při pohledu do zrcadla: "neznám tě, ale omyju tě."
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 5.8.2005 > ouvej> taky by se to tak dalo vyložit, ale je to trochu o něčem jiným:)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 5.8.2005 > Levity> Já netvrdím, že to je o tom vtipu, to jen, jaké jsou asociace mršky.
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 5.8.2005 > ouvej> 

Jasně že ne..:), jenom mi došlo, že se to dá pochopit i tak, že to píšu sama o sobě...,

Taková lehká schizofrenie...ale není to tak...:)


<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 19.8.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter