Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
a jak pak mám číst viana!
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 5.5.2005 (08:26:46)

 

 

brambory už klíčí

tak mě napadl bramborák

zezadu, prevít

teď se kloužu po mastné kuchyni

s bramborákem na hlavě

místo svatozáře

 

 

dospělí nečtou nápisy na zemi

podle toho je poznáš

ani na skákacího paňáka je nepřemluvíš

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Claw (Občasný) - 5.5.2005 >

mě bys na paňáka přesvědčil, jsem pro každou špatnost (a už i prý  pár let dospělá)


Body: 4
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 5.5.2005 > Claw> jen jestli bys ho ještě uměla )))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 5.5.2005 > born to be child> 

že váháš

a když ne, tak snad domyslím, od čeho jsem "kreativní", že?


<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 5.5.2005 > Claw> jsi kreativní od medu? nebo od pasu nahoru? )))
<reagovat 
 Claw (Občasný) - 5.5.2005 > born to be child> 

od všeho trochu )))


<reagovat 
Barča (Občasný) - 5.5.2005 > To se mi ještě nestalo, abych se chechtala jako blázen od začátku básničky až do konce ! Gratuluji !!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 5.5.2005 > To je rozjívený až hanba.O komentářích nemluvě.
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 5.5.2005 > :)))
Body: 5
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 8.5.2005 > Fajn :)
Body: 5
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 14.5.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 22.5.2005 > A helejmese!
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.5.2005 > a zas ten mramorák! ;o)
Body: 5
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 22.5.2005 > Kelly> umím ho na sto a jeden způsob noci! ))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.5.2005 > born to be child> a návštěva pak sežerezáda! ;o)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 30.5.2005 > Kelly> kdepak - za bramboráky bych si je nechal drbat - to miluju... ))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 30.5.2005 > born to be child> to máš asi rád drbny ;o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 30.5.2005 > Kelly> staň se drbnou a máš zpola vyhráno! budou brumboráky! ))))))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 31.5.2005 > born to be child> mám seriózní problém: nemám ráda česnek :o/ asi jsem potenciální vampýr ;o)=
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 31.5.2005 > Kelly> a tomu říkáš seriosní problém? cha! (to se směju!) ))))))
jak to, že nejni vampýr ve vyjmenovaných slovech? to jakože netopýr je skorovon? ))))
a do třetice: co je to česnek?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 31.5.2005 > born to be child> (((o: vampýr bude zřejmě skoropříbuzný pýru... viz též pýřit se - vampýřit se
brumborák bezčesneký, zato s hodně marijánky - och!!! ;o))))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 31.5.2005 > Kelly> pýr? to je předchůdce papíru?
marii janků taky hodně...to jooooo..to se musí ))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 1.6.2005 > born to be child> to by byl prapýr... todle je papír chilli pýr nepravý... a nepraví nic ;o)))
a co hajdy? janku? ;o))))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 1.6.2005 > Kelly> nepraví délný trojhůhelník náhodou něco?
depák, má problémy s T-ryskou
co to kecám?
))))))))))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.6.2005 > born to be child> teda, takhle ukecaný úhly už jsem dlouho nevidělla! ;o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 2.6.2005 > Kelly> to je jen tvůj úhel pohledu z vysokých tater ))))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 2.6.2005 > born to be child> na vysokou tatru mě nevzali, já má jenom tu přízemní ;o)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 26.10.2006 > hele, brumborák! zde byla položena základní slina :o)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.10.2006 > Kelly> základ slimáka! 8¨-)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.10.2006 > born to be child> slimák slintá nad Kladnem!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter