Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Básník jenž je mým osudem !!
Autor: grab-bag (Občasný) - publikováno 28.5.2001 (09:01:34)


Cid (Občasný) - 28.5.2001 > Podle stylu typuji, že začínáš. Vzals sis poněkud velké sousto. Oceňuji rýmy ve verši. To je hodně stará forma používaná ještě hodně v romantismu (Byron, Puškin). Ale nezapomínej, že se Ti poté musí rýmovat i konce veršů. Proto je to tak zrůdně těžké. Mistři, kteří tuto formu používali, rýmavali od dětsví. Proto si na to mohli troufnout. Dovoluji si tvrdit, že to není Tvůj případ.

Ale jinak je to myšlené dobře. Jenom ta délka je nešťastná. Nezapomínej, že lidé, kteří koukají do monitoru, neudrží dlouho pozornost. A také báseň nevidí celou. Proto Ti radím, abys raději psal kratší básně. I mě to štve, když mi třeba Martin řekne, že báseň o dvaceti verších je moc dlouhá, ale má svým způsobem pravdu. No, ta kritika je asi stejně dlouhá, jako Tvoje dílo. Tak se nezlob a hlavně pokračuj.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Cid
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter