Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Smrt motýla v zajetí
Autor: protěž (Občasný) - publikováno 31.5.2003 (09:45:11)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
tichotam (Občasný) - 31.5.2005 > no je to trochu...bizardní :-) no a pěkně vyfoceno.. úprava?
Body: 5
<reagovat 
Regio (Občasný) - 31.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 31.5.2005 > celkove se¨mi to libi ale podle mne tomu neprozpiva ta jiste vtipna pointa..
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 1.6.2005 > toono> Děkuji. S tím bych souhlasila, to by neprospívalo určitě, ale nic takové jsem tam teda nechtěla mít :o), ani mě nenapadá žádná možná vtipná pointa. Je to záměrně jakože krapet patetické, s tím názvem, laděním do červena..
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 31.5.2005 > Ten název. Je cílený, nebo jen takový upoutací nápad? Co se obrázku samotného týče, slabá vypovídací hodnota pro mě. Nic mi s názvem neasociuje. Takhle, v zajetí umírá spousta živočichů, nevidím tam zobrazen žádný motiv, či vypovídající moment, vztahující se k názvu. Takže jak?....?
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 1.6.2005 > nečekaná> Díky za poznámku. Je cílený .. původně jsem chtěla nechat jen Smrt motýla .. ale je to foceno ve stodele na parapetu zavřeného okna, které se mu stalo osudným :o)) - vypovídací hodnota tam příliš není, má to mít hlavně pocitovou, emocionální hodnotu, záměrně přehnanou (v patosu).
<reagovat 
vomi (Občasný) - 31.5.2005 > Mám rád každý snímek, který se dokáže věnovat detailům pro jiné neviditelným. Motýlka je mi líto, i když jako housenka je to potvora nenažraná...... Kompozičně se mi tvůj snímek líbí - obraz je v prostoru citlivě vyvážen. Barevné natónování se mi líbí taktéž.
Body: 5
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 1.6.2005 > vomi> Děkuji pěkně.
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 1.6.2005 > me se to libi, ale s tim kontrastem jsi to nemusel zas tak moc prehanet, trochu to tomu skodi
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 1.6.2005 > Kombajn> Díky, možná máš recht.
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 12.6.2005 > Nevím.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 27.9.2005 > číselní příspěvků tě usvědčuje! :)
Doporučil 
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 27.9.2005 > drfaust> 

nojo, já si  to po čase vždycky našupávám dozadu.. kvůli tomu pocitu, že mám moc nad časem ;o) .. no.. vlastně kvůli tomu, aby to moc nezavazelo .. ona ta protěž to tu spíš myslela jakože literárně, tak aby nahoře zůstaly ty literární příspěvky.. nemůže za to, že jí nenapadlo zřídit si jiný, fotící nick :o)

A jakýpak usvědčuje? Já se tím netajím


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 28.9.2005 > Já se občas dívám na nicky... a projíždím si celou jejich tvorbu... tebe si pamatuju a vlastně tě skrze příspěvky "tak nějak znám". A hned jsem si všimnul, např. s těmi žebříky a židlí, že mi datum aktuálně uvedené u příspěvků nesedí s tím, co si pamatuju..:) Proto jsem taky napsal, že mě tu někdo šidí! :) Literární... i básničky si pamatuju - ta se šroubováním žárovek je v mém soukromém zlatém fondu:)))
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 28.9.2005 > drfaust> nojo, a právě kvůli těm, kteří na mě někdy klepnou, strkám ty fotky dozadu..  aby na vršku byly texty :o) Navíc, když jim dám takové staré datum, je to potom pěkně matoucí ;o))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter