Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POVÍDKA O MARNOSTI
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 25.5.2005 (07:00:00)

 

 

 

 

 

         V tom klukovi něco bude, říkávala babička a hladila vnoučka po hlavě.

         A měla pravdu. Byla to tasemnice.

         A Jiřík chřadnul a chřadnul, až umřel úplně.

"Takový talent a nic nám po něm nezůstalo," plakala babička.

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
opožděné zrcadlo (Občasný) - 25.5.2005 > Takový talent... ani článek?
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 25.5.2005 > takový talent a jen tohle nám tu po tobě zůstane? )))
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 25.5.2005 > Černej humor a dobrej! Jenom to neni povídka, ale vtip.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 25.5.2005 > Chybí ti tam z v posledním slově.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.5.2005 > ..
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.5.2005 > Tak to jsem tu musel přečíst v práci:-)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 25.5.2005 > Hmm.. o moc (MOC) lepší než Měl jsem v měchu dírku... a o něco lepší než Zlaťák... takový.. kratší. Ale stejně dnešní příspěvky v kategorii próza stojí za to... :))))
<reagovat 
kalais (Občasný) - 25.5.2005 > dobrá
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 25.5.2005 > snažila jsem se poctivě text rozšifrovat, nasát veškerou jeho intertextovou ironii, přeorala jsem všechna interpretační pole a FURT NIC :( já si nejsem elitní čtenář , já jsem asi jelitní čtenář  nebo že by...?...ne, to ne...
<reagovat 
wopi (Občasný) - 25.5.2005 > Asi též nejsem elitní čtenář.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.5.2005 >

mně to teda připomnělo upíra jiřího... je to samozřejmě troxhu pofiderně zařazeno, je to spíš anekdota než povídka, že.)


<reagovat 
wopi (Občasný) - 25.5.2005 > Mně to připomnělo známé rčení. "Něco v něm je. To bude tasemnice." je prostě klasika. Jen o málo míň ohraná než to s pozlacením rukou.
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 25.5.2005 >
Body: 5
<reagovat 
blabolil (Občasný) - 25.5.2005 >  a tož není to špatné, já se domnívám, že zbyla tasemnice
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 25.5.2005 >

Kvituju úspornost... :)

tenhle text mi ovšem trošku připomněl jeden z Hlbokého hrobu... ale jen mírně...

.)


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.5.2005 > ..
<reagovat 
Nera (Občasný) - 25.5.2005 > Jejda, to neni povídka, dokonce ani mikropovídka, ale esemeska:o) Což zevést novou kategorii, myslíte, že by to prošlo?
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.5.2005 > ..
<reagovat 
zirael (Občasný) - 25.5.2005 > hm. tohle ne.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 25.5.2005 >

Máš pravdu, neudělal jsem to. Chtěl jsem ti totiž něco ukázat, protože mě upřímně pobavilo, jak jsi několikrát na liteře psal o tom, že je na rozdíl od Totemu jen na kamarádíčkování a pochlebování. Tvrdil jsem ti od začátku, že se mýlíš.

Quod erat demonstrandum.

 

BTW - to nahoře, vzhledem k nulové originalitě, by bylo mezi 1 a 2 body, ale spíš 1. Ale na to ti kašlu, užívej si pětek a souredaktorského doporučení. Opravdu mě pobavilo. :)


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 25.5.2005 > ..
<reagovat 
wopi (Občasný) - 25.5.2005 > Taky už jsem to rčení párkrát slyšel. Drobnost založená na jediném vtipu a ten je neoriginální. Ještě že ten Totem není o plácání kamarádů po ramenou, jak rád říkáš, Emmete, jinde by TOHLE těžko mělo nejvyšší skóre.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.5.2005 > ..
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.5.2005 > wopi> Tohle přišlo i mě, tak to je asi i k mému vyjádření. Boduju, co se mi líbí, pochybuju, že by mě Emmet zrovna plácal po ramenou, stačí se podívat na jeho poznámky pod mými díly. jinak černej humor mam ráda, o tasemnici jsem nic podobnýho zatim neslyšela, že je to vtip jsem napsala hned, kamarádi nejsme, dobrý to je. Každýmu podle vkusu. Jinak co se mi nelíbí, většinou ani nedočtu, tudíž neboduju. Howgh.
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 25.5.2005 > Fajn :-). Myslím, že bych to i dal na poesia.vulgo... svolíš? :-)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 25.5.2005 > ..
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 25.5.2005 >
Body: 1
<reagovat 
krtek (Občasný) - 26.5.2005 >

Kurva, já su Jiříček! A teď mi začalo kručet ve střevech.

Sbohem.

Na vlastní oči jsem viděl, jak vylezl tasemničí článek, jako by ho vytiskli, tak byl

placatej, a vrtěl se v trusu jak baba u tyče.


Body: 5
<reagovat 
nic (Občasný) - 28.5.2005 > ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
agovirin (Občasný) - 29.5.2005 > Still Rotten To The Gore!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Jirka - 30.5.2005 > Pět doporučení za nepříliš povedenej plagiát? TO si snad děláte prču, ne? Je vidět, že sem chodí hodně diváků tv Nova.
<reagovat 
Lada Niola (Občasný) - 31.5.2005 > i po dvojím přemýšlení se mi to jeví jako odfláknutá práce.
Body: 1
<reagovat 
čtenář Jonáš - 2.6.2005 > Takových už napsal dost Charms ve třicátých letech. To stačí.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.6.2005 > ..
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 4.6.2005 > člověče, ani mě to nepobavilo... snad že člověk si podobnejch textíků pár taky zkusí někdy napsat...
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 4.6.2005 > ..
<reagovat 
antikval (Občasný) - 5.6.2005 >

Emmete, tak ty takhle taky?

 To je dost ufonskej text, viď?


<reagovat 
zirael (Občasný) - 5.6.2005 >
Body: 1
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.6.2005 > příde mi to vypečený. bál jsem se dlouhý nudy, když jsem kliknul na "povídku", a tys mile překvapil, žes to nepřehnal s ukecaností. hihi 
Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 5.6.2005 > ..
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.6.2005 > Emmet_RAY> spíš tys musel bejt ve formě, kdyžs nainstaloval pod tohle veledílo podklad samej hnusnej článkovitej červ. hihi... úplně živě vidim tu můzu, jak tě znásilňuje... :o)
<reagovat 
běhařovská_lhářka (Občasný) - 14.6.2005 >
Body: 4
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 19.6.2005 > milé - zasmál jsem se
Body: 5
<reagovat 
ariel (Občasný) - 20.6.2005 >

taková blbost, že má něco do sebe


<reagovat 
přáčh (Občasný) - 2.11.2005 > Takl to sem určitě nepatří tzn. není to povídka. Je to jen taková myšlenka. Šla by rozpracovat do povídky, kdyby se jen chtělo...
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter