Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dítě
Autor: fanýs (Občasný) - publikováno 29.5.2005 (13:14:57)


Poznámky k tomuto příspěvku
 fanýs (Občasný) - 29.5.2005 > nik> Nemusíte to psát tak složitě, jsem si vědom, že jde o jasný kýč. Naštěstí mne to neživí, ale baví. Děkuji za kritiku.
<reagovat 
čtenář anonym - 29.5.2005 > Kýč neexistuje! Je to jen pojem s kterým všichni šermují a myslí si že vědí co označuje.Ve skutečnosti kýč není nic a to nic zaměňují s vlastním vkusem. Ale vkus se časem mění. Pokud bychom přistoupili na existenci „kýče“, mohly bychom to brát jako synonymum nevkusu. Nevkus je subjektivní individuální proměnlivá hodnota. Když někdo prohlásí něco za „kýč“ tak říká „teď se mi to jeví jako nevkusné“, ale automaticky to neznamená výrok: „výtvarné dílo je nekvalitní a špatné“.
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 29.5.2005 > Slovo kýč, jsem použil já, tak bych měl definovat, co tím myslím. Kýč je obrázek, který nevyjadřuje vnitřní rozervanost autora, ale cíleně se chce líbit. Ta holčička se líbí živá, na fotografii i na kresbě, na tom se nedá nic zkazit. Původně jsem si prostě fotil, to co se mi líbilo, ale kreslit je snazší než fotit.
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 29.5.2005 > kupujou to lidi od tebe?
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 29.5.2005 > al-ash> Ano. Problém, že kresba je jen jedna jsem vyřešil tím, že jsem si obrázek vydal jako pohlednici. http://www.hint.cz/pohledy/index.htm
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 30.5.2005 > nik> Rozervanost duše byla pochopitelně nadsázka, můžete zajisté vyjadřovat i jiné stavy své duše. Na Karlově mostě (byl jsem to obhlédnout) Vám i karikaturu nakreslí tak, aby se Vám líbila. Kýč je snaha zalíbit se širokému publiku. Já vím, že kreslím kýč, protože můj vkus je na úrovni širokého publika a nepomohlo mi ani přečíst dějiny umění. Picassa např. obdivuji, ale do pokoje bych si pověsil nejvýše něco z modrého nebo růžového období. Škoda, že nechcete diskutovat. Zrovna kvůli diskusím jsem se sem přihlásil.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 30.5.2005 > nik> Vážím si Vaší nabídky na tykání, ale mám zásadu, že tykám pouze lidem, které znám více než dvacet let. Do hospody moc nechodím, dávám přednost vínu, u toho se také dají plácat nesmysly. Zběžně jsem se díval na Vaše obrázky (jsem tu nový a nestíhám), tu Kytici jste vydal knižně ? Možná by to byla hezká bibliofilie. Škoda, že se u obrázků neuvádí technika a formát.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 30.5.2005 > nik> Vydat si knihu jen tak pro potěšení (v malém nákladu) není zase takový problém. Do 4 nejdůležitějších knihoven pošlete 5 povinných výtisků. Ostatním knihovnám to musíte nabídnout ke koupi, ale nepředpokládám, že by chtěli drahou bibliofilii. Erben již nemá autorská práva, takže náklad je papír (předpokládám ruční) a vazba. Založil jsem si kvůli tomu nakladatelství a první pokus můžete vidět na www.hint.cz/books
<reagovat 
wenusians (Občasný) - 8.6.2005 > Chtela jsem vam podekovat za prispevek k memu obrazku.Vase obrazky se mi take moc libi....nejen protoze sama maluji tuzkou,ale mam tuzku rada a hlavne obdivuji lidicky co dokazou malovat portrety ci zviratka.Ja jsem se o to take pokusila,ale zjistila jsem ze to neni to pravé orechove.....a tak radej maluji sve myslenky a pocity co mam ukryte v sobe.
Body: 5
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 9.6.2005 > wenusians> Díky. Myslím si, že namalovat reálnou věc je snazší než nakreslit pocit, proto Vás obdivuji. P. S. Když umíte tužku, koukněte prosím na moje novější a hledejte chyby. Nejhorší pocit je když člověk najde chybu až ve vytištěné věci. U těch nových se kliknutím na obrázek dostanete na poslední varianty.
<reagovat 
hnedoocko (Občasný) - 5.7.2005 > Moc pěkné.
Body: 5
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 7.7.2005 > nechápu některé připomínky....nechci se opakovat, ale krásné......(Dle některách, namalovat něco takového není nic složitého, že ano?:-)))))....)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 30.9.2005 >

Je to skvělé a líbí se mi to.

Myslím, že malovat umíš moc dobře:)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zu* (Občasný) - 31.10.2005 > Ty děti jsou opravdu krásné
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 14.11.2005 > Líbí,moc
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter