Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NO Dirk Aites Bohemia
Autor: fanýs (Občasný) - publikováno 2.6.2005 (00:48:22)
tužka, A4


Poznámky k tomuto příspěvku
wopi (Občasný) - 2.6.2005 >

ano, zase bez nohou

 

správně :))


Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 2.6.2005 > Tak to bych nenakreslil:-)
Body: 5
<reagovat 
vomi (Občasný) - 2.6.2005 >

Tužka ti sedí. Trošku bych hledal místečko na linii zubů zda by nešla někde mírně přerušit. V porovnání s celkovou prokresleností srsti psa se mi nelíbí oči - plochá srst , ploché místo uvnitř uší....... nezlob se, já někdy jen tak brblám


Body: 5
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 2.6.2005 > vomi> Dík za kritiku. Světlá plocha kolem oka mi také připadá plochá. Poznámku o zubech jsem nepochopil. Mimo tesáků zuby skoro nejsou vidět.
<reagovat 
 vomi (Občasný) - 2.6.2005 > fanýs> 

Často se snažím najít možnost ve vynechání hraniční linky - což opticky způsobí větší vzdušnost. Asi to v tomto případě nebylo to pravé. Snad mne k tomu vedl ten jazyk - působí taktéž trochu ploše - takže se nebojím sáhnout prstem na zoubek aniž bych byl schlamstnut


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 3.6.2005 > vomi> Tak to je opravdu špatně nakreslen, protože toho pejska znám osobně a na zoubek bych mu nesahal ani náhodou.
<reagovat 
aret (Občasný) - 3.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Xam (Občasný) - 2.6.2005 > Nádhera . . . Tebe bych potřebovala mít doma. Že bys mi nakreslil naše zvířectvo :-))) Fakt parádní!
<reagovat 
 Čtenář - 2.6.2005 > Xam> Žádný problém, pošlete fotky. Jen ne žádné umění, zřetelné portrétní fotky zvířectva. Můžete i mailem, ale s vyšším rozlišením (max 1 MB), abych si je mohl vytisknout a pohodlně pracovat.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 2.6.2005 > čtenář> Omlouvám se, zapomněl jsem se přihlásit. fanys@hint.cz
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 2.6.2005 > fanýs> Taky bych ti jednu poslal.... kolik bereš za jednu A4?
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 2.6.2005 > Skafloc> Nedělám to na kšeft. Pokud jsem někdy nabízel obrázky na prodej, tak jen když jsem potřeboval rozjet prodejní galerii (www.PINAKOTEKA.cz) a teď již tam mám pár lidí s talentem. Můžeme udělat výměný obchod za verše. Budu nějaké potřebovat do své knížky.
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 3.6.2005 > fanýs> Aha.... tak jo...ale nevím jestli jsem dostatečný poeta... minimálně si projdi co už jsem napsal a tam není problém a na objednávku ... uvidíme ;o)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 3.6.2005 > nejsem redaktor výtvarna - nicméně rád bych požádal o upřesnění rasy psa - jde skutečně o NO? pakliže ano, tak totiž buď není čistokrevný a nebo nebyl věrně nakreslen

podle "nosu" odkazuje na Šarplaninského pasteveckého psa, podle uší na Českého chodského psa
<reagovat 
 fff (Občasný) - 3.6.2005 > Emmet_RAY> tohle neni německej ovčák ani náhodou
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.6.2005 > zkrveživ> já vim, proto se ptám autora na upřesnění

(jakožto bývalý kynolog-cvičitel amatér..hi) vím, že vlčák se říká každému blafu a že německý ovčák je navíc už (a obzvlášť u nás) hodně prokřížen - to je furt "prodám štěně NO bez pp za 500" a skutek utek

PS: sorry za ty kap. u adj. - mám teho dneska dost
<reagovat 
 fff (Občasný) - 3.6.2005 > Emmet_RAY> kap. u adj.? jsem mimoň:o))) taky toho mam dost:o)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 5.6.2005 > Emmet_RAY> Je to NO má PP a zkoušky ZZO ZM ZMT. (Netuším co ty zkratky znamenají, ale jste kynolog.) Chovný prý není, protože je moc chlupatý. (Ještě, že něco podobného neplatí u lidí).
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 3.6.2005 > zkrveživ> myslel jsem tím, že se omlouvám za ona nepatřičná velká písmena u přídavných jmen - šarplaninský aj.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 3.6.2005 > Emmet_RAY> Pes patří sestře, nevím co je to za rasu. Jestli Vás to tak zajímá mohu se zeptat, ale ne teď o půlnoci.
<reagovat 
meg (Občasný) - 17.6.2005 > Pejsek je moc hezky nakreslený, jen jazyk mi přijde jak z papíru, ale líbí :)
Body: 5
<reagovat 
geiamas (Občasný) - 19.6.2005 > Perfektni, podle meho laickeho nazoru je to uplne bez chybicky.moc povedene.
Body: 5
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 19.6.2005 > geiamas> Dík.
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 19.6.2005 > Jako fotka... Mozna hezci:)
Body: 5
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 19.6.2005 > Lenki> Dík. Vy asi nevíte, že obrázek "jako fotka" je na TOTEMu největší hřích. Nicméně majitelka psa si na vizitky vybrala kresbu místo fotky.
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 19.6.2005 > fanýs> Tak to se v tom pripade omlouvam:) To vis, ja jsem jenom laik...:)

<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 19.6.2005 > Lenki> To byl ode mne jen vtip. Já nějaké umělecké ambice nemám a klidně si kreslím jak chci. Dík za návštěvu.
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 19.6.2005 > fanýs> Není zač... Jo, a ja taky dekuju - za kyticku:)
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 19.6.2005 > Lenki> Chěl jsem Vám ještě nabídnout kávu, když jste na návštěvě, ale to po internetu zatím neumím.
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 23.6.2005 > Životnost portrétu maže vždy jeho nedokonalosti.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 23.6.2005 > Raimund> Nepochopil jsem co myslíte životností. Domnívám se, že životnost = trvanlivost a pak by to byl nesmysl.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 23.6.2005 > fanýs> Prdlajs, myslel jsem "živost" ve smyslu - jako živý.Někdo má takovou vlohu, že namaluje zvíře v okamžiku před pohybem a není to tudíž strnulý portrét.Obecné zásady pro poměry v kompozici a techniku kresby resp.malby přitom nejsou dodrženy, hrají však v tom případu podružnou a nepodstatnou roli .(Na stránkách si všichni tykají :-)).
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 23.6.2005 > Raimund> 

 Jen jsem žertoval. Jestli tam je živost, nevím, ale při focení moc živý nebyl. Majitelce trvalo skoro půl hodiny než trochu vyplázl jazyk i když jinak je to cvičený služební pes. Vyplazování jazyka asi nemá v popisu práce. Je ovšem pravda, že pokud si předlohu fotím sám, obvykle to dopadne trochu lépe. Omlouvám se, vykám každému a tykání mi pochopitelně nevadí.


<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 25.6.2005 > Teda vy jste talent!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 25.6.2005 > Rony Rubinek> Kreslit podle předlohy je řemeslo. Talent je nakreslit vlastní představu. Takže, zatím se učím řemeslo. Díky za návštěvu.
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 26.6.2005 > Velmi zdařilé.
Body: 5
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 26.6.2005 > Jonáš> Díky za návštěvu.
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 7.7.2005 > Musím opět dát plný počet bodů...ale není to odveta, já tě neznám, dlouho jsem zde nebyla...tvé kresby jsou moc krásné !!!!............
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 7.7.2005 > ALISSIE> Body a D netřeba. S nikým nesoutěžím. Potřebuji znát jen reakce lidí na kresby žen, než je vytisknu. Tyto starší věci tady mám jen jako ukázku. Dík za návštěvu.
<reagovat 
Zu* (Občasný) - 27.8.2005 > jako živý pesan
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 29.8.2005 > Pes je moc hezky nakreslený, ten jazyk by mohl být více propracovaný, myslím tím určitě tmavší a s více stíny (a sem tam nějaká ta slina by nebyla:))?). Četla jsem Vaši diskuzi ohledně rasy. NO to být klidně může (i když tohle natočení hlavy by mohlo odpovídat směsce NO s Šarplaňákem, jenže tihle chlupatí jsou opravdu  v chovu nepřípustní -máme doma dva - s PP i bez a mohu říct, že je to jedno, stejně jsou to "brouci" oba dva. Jinak máte mou úctu, když jste tak věrně vykreslil ty chlupiska vč. odstínů a lesku.
Body: 5
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 30.9.2005 >

Ten jazyk je skvělý(opravdový)

A chlupy..padají mi až sem:)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Velrybka (Občasný) - 13.11.2005 > Ahoj,na mě z toho obrázku čiší tvoje láska k tomu vlčákovi.
Moc hezké.
Body: 5
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 13.11.2005 > Velrybka> 

Nerad Vás zklamu, ale pes patří sestře a moc v lásce jsem ho neměl, když se mi snažil olíznout objektiv.


<reagovat 
Nirvána (Občasný) - 11.1.2006 > dobrý
myslim, že zvířata ti jdou líp, než lidi :-)

a ten pes je lepší, než ten pták :-)
<reagovat 
H009 (Občasný) - 18.2.2006 > krása
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 21.11.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 21.11.2006 > Jo jinak pěkně zachycenej výraz. Nemá na NO trochu krátkej čenich ?
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 21.11.2006 > Jestli to nebude perspektivou. Kdyby se otočil z profilu, bude ho mít o kousek delší.
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 24.11.2006 > fanýs> Jo, to určitě ale záleží i na krevní linii, ch. s. Aites Bohemia ale neznám, takže nevím jestli je to pracák nebo exteriérák nebo jestli dělaj mix.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter