|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| antikval (Občasný) - 2.6.2005 > Barča> Ale nepleť si, Barčo, kopírování a včleňování do nového kontextu. Pokud se vrátím k jednoduchému příkladu se slovem. Slovo kupříkladu - večer- přece včleňuješ, pokaždé, když ho vyslovíš, do nějakého jiného kontextu, stejně tak to ovšem můžeš dělat s částmi děl, která vytvořil někdo jiný. Vždyť si stačí vzpomenout třeba na Kolářova Mistra Suna, to je klasický příklad toho, kdy dílo, které kdysi vytvořil jakejsi Sun, Kolář včlenil do jiných souvislostí a vzniklo zcela svébytné nové dílo.
| | | <reagovat |
|
| maxima gali (Občasný) - 3.6.2005 > Barča> taktiež že môžeme - o kopírovaní pojednáva úplne vážna vec od mojej maličkosti: teória kradnutia
ak ... hoří v jednej myšlienkovej rovine s tebou, je dokonca jeho povinnosť myšlienky rozvíjať
tu nejde o vedomé a nevedomé...
(detailisti, čo všetko napnú do maximálnych dôsledkov by nemohli písať nič, pretože reč ukradli od rodičov, spisovateĺov, ov, ov, ov)
ale ináč dobrú reklamu ti urobil (práve preto som si tvoje dielo prečítala, inak by som si ho nevybrala, dnes nemám čas čítať všetko - to nemám nikdy, už chápeš, ako múdro niekedy voda tečie)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| antikval (Občasný) - 8.6.2005 > malé velké dvojkubí> Moje řeč jest: ano, ano / ne, ne, nahoře, nahoře /dole, dole, nádech, nádech / výdech, výdech, žena, žena / muž, muž...
jak už to ani v poézii nemůže být jinak.
Ale tobě to přece nemusím vykládat, milé malé velké dvojkubí, středního rodu.
| | | <reagovat |
|