Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moje první setkání s čarodejkou
Autor: Potvurka.nad.všechny (Občasný) - publikováno 6.6.2005 (07:00:00)
    Otevřu oči a vylezu z postele a přes okno mi do pokoje prochází měsíční světlo. Je asi tak jedna hodina ranní a já musím vstávat. Můj pohled spadne na sbalené věci ve sportovní tašce. Začnou se pomaličku a potichoučku otevírat dveře do pokoje a škvírou, která se stále zvětšuje proniká světlo a já musím přivřít oči, protože mi to světlo vadí.

   „Už si vzhůru?“ to je moje mamka. Přišla mě vzbudit, protože odjíždíme do Zálezel.

   „Jo mami. Jsem.“ Asi kývne hlavou a zmizí v útrobách bytu.

   Ani nevím jak se dostanu do auta kde usínám únavou. Probudím se až v poledne v Zálezlech. Rozhlédnu se kolem sebe a říkám si, že se tu nic nezměnilo. Vůbec ni.

   Hodím si věci nahoru do pokoje. Dole všechny pozdravím, přivítám a vyběhnu směrem k Labi.  Sednu si na molo a dívám se na řeku kde se odráží zářící slunce. Někdo mě ze zadu chytne za rameno. Rychle se vyděšeně otočím a za mnou stojí nějaká starší žena, která měla ošuntělé oblečení a kus hadru na ramenech.

   „Neboj se mě. Něco pro tebe mám.“ řekne laskavým hlasem a podá mi knihu. Podívám se na ni nechápavě, ale ona mi tu knihu vrazí do ruky a odejde stejně tiše jak přišla.  Otevřela jsem ji a hned na první stránce byl pentagram a nad ním název Kniha Kouzel.

   Najednou se semnou začne všechno točit, a když otevřu oči ležím ve svém pokoji – doma. Můj pohled směřuje k tašce a na ní leží kniha. V té tmě nemůžu přesně rozeznat co to je za knihu, a tak rychle vstanu rozsvítím lampičku a otevřu první stránku. Uleví se mi. Není na něm žádný pentagram ani název Kniha Kouzel.



Poznámky k tomuto příspěvku
celej on (Občasný) - 6.6.2005 > Pozor na časy!-"Rychle se vyděšeně otočím a za mnou stojí nějaká starší žena, která měla ošuntělé oblečení a kus hadru na ramenech."

Řeknu ti co si říkám( a je mi říkáno):
"Hlavně piš a piš a piš."
Musíš se vypsat a najít se. Pokud tě to baví tak na svém psaní pracuj. Vyhlídni si autory, jejichž styl se ti líbí a čti je. Studuj je a nechávej se inspirovat. ZOvšem nekopíruj je!
Psaní je hodně o práci, žádný genius prostě nepřišel a nezačal psát bestsellery. Někdo mi psal, že třeba Tolstojevský vydal jen 10 procent svých prací. A vem si kolik toho napsal a jak jsou to tlusté knihy.

K příběhu- nevím s těmi časy( tím myslím, že se zase objevila v pokoji) je to vždy těžké. A příběh mi přišel naivní jen pak znásilněný opětovným vrácením se do pokoje. Joo a konec konců, je trochu poznat, že jsi to psala k úctě rodiného krbu. Např. já nemůžeme tušit, že v Zálezlích máte chatu nebo co. A tak mi začáteční konstatování, že jedeš do Zálezel ,přišlo jako že čtenář je ochuzen o nějakou informační prvek.

Body: 3
<reagovat 
 Potvurka.nad.všechny (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> 

Díky, budu si to pamatovat. A s těmi Zálezly mě to nenapadlo. My tam sice nemáme chatu ani chalupu, ale rovnou celou rodinu. No víš. já mám takhle nějak na to s těmi časy problém. on je to totiž můj styl. A většinou se jí takovéhle- teda těm hrdinkám- zdají. Někdy jsou ty sny jako živé. A někdy jsou to jenom vidiny. Jenomže se mi to asi moc nedaří.


<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > R.e.z.a...> Chce na nich ještě máknou. Určitě se dařit začne. Čteš se pěkně.
Já v taky napsal o probuzení ze sna a jak mi nakopaly:-) Ještě to tady na Totemu mám(Noční drama). Určitě se s tím časovým materiálem dá pracovat. Jen si to musíš vypilovat.
<reagovat 
 Potvurka.nad.všechny (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Už jsem to četla. Máš to fakt dobrý. Jenomže problém je že je to taková moje úchylka no...
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > R.e.z.a...> Děkuji. Já sám si za ty své povídky skoro stydím (obzvláš´t za tuhle)- ani nevíš jak já bych si za ní dal:-)
Zajimavá úchylečka...
<reagovat 
 Potvurka.nad.všechny (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Za nic. Proč se stydíš zrovna za tu? A vůbec proč ze za ně vůbec stydíš? Jenomže já si nemůžu pomoct. Prostě ve všech svých různým povídkách nebo jiných prací můsím mít něco zvláštního nebo magického a když už nic se mi tam nehodí tak musí se zdát nějakej takovejhle sen. Je to divný. Ale je to tak no...
<reagovat 
celej on (Občasný) - 6.6.2005 > No za první se stydím, že jsem si nenašel čas jí opravit. Za druhou, že jsme používal dost dementní spojení. Za třetí se zatím nestydím:-) Možná jen za první odstavec.
Jsem stydlivej chlapec no...:)
To je v poho mystika a magie. Na ní je tady super Rony Rubinek. Tady spíš na tu mystiku než magii.
<reagovat 
 Potvurka.nad.všechny (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Tak já se zas trošičku o magii zajímám tak mě to tak láká strčit to i do prací. A mystiku to vůbec neumím.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > R.e.z.a...> fakt jo? Vyvoláváš duchy? Nebo něco praktikuješ? Vždycky mě to fascinovalo.
<reagovat 
 Potvurka.nad.všechny (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Ale ne...Duchy ani náhodou na to jsem moc pověrčivá. Ne ne. Jen tak se o to zajímám nic víc nic míň. Prostě si o tom hodně přečtu ale nepraktikuju víš???
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > R.e.z.a...> Takže žádné čarodějnictvý? Škoda...
<reagovat 
 Potvurka.nad.všechny (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Možná jo...možná ne...
<reagovat 
 Potvurka.nad.všechny (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Možná tě zas něčím potěšímzítra se tu objeví další jedna moje povídka, ale tahle je na pokračování.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > R.e.z.a...> přímo čarodějnická odpověd´...
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > R.e.z.a...> Bezva! Já rád čarodějnické povídky.
<reagovat 
 Potvurka.nad.všechny (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> A kdo řek že tahle bude o čarování? Tahle je náhodou zas tak trochu pohádková, dobrodružná a kouzelná, ale jen majinko...
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > R.e.z.a...> No neva kouzla jsou čáry ne?
<reagovat 
 Potvurka.nad.všechny (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Počkej tys to zase překroutil já řekla kouzelná ne kouzla. To je rozdíl... Kouzelná znamená něco jinýho. já to nedokážu vysvětlit, ale vím že je to něco jinýho...
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > R.e.z.a...> Dobře, dobře. Já ti věřím, jseš v tom asi zběhlejší než já.
<reagovat 
 Potvurka.nad.všechny (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Ale houby. Hele dám ti příklad abys pochopil o čem mluvím. Někdo o někom ří že je kouzelný znáš to ne? Ale čáry s tím nemají nic společného. No a to já říkám o té své povídce. i když to asi moc přeceňuju. To si piš. Ale mě se to tak nějak líbí. A to je asi taky jediná práce, která se mi líbí. teda myslím svoji.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > R.e.z.a...> Já říkám o lidech, že jsou čarovný:-) Né dělám si srandu. Chápu jak jsi to myslela.
<reagovat 
 Potvurka.nad.všechny (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Tak to je dobře. se mi to nechtělo znova nějak jinak vysvětlovat...
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > R.e.z.a...> Neboj, nejsme zas takové dřevo.
Tak se zítra těším.
<reagovat 
 Potvurka.nad.všechny (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> To je fajn...Ale ten začátek je nic moc...je to jenom takovej ten úvod víš...A když to někoho zaujme tak si přečtě ty další části...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter