Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BÁJEČNÝ MILENEC z kolekce Mrtví by neměli vstávat z hrobů
Autor: Rony Rubinek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
celej on (Občasný) - 6.6.2005 > Tý jo dobrý! Hodně dobrý! Bezva finiš. Jak se ti nakonec povedl!
Jen u čtvrtého odstavce od spoda u:Zachechtal se: "Takovejch kurviček jako si ty sem už potkal!
"Takhle to mam- máš asi uvozovky navíc.

Hlubší kritka doufám splněna. Tak se můžu zase rozplývat, protože opravdu o žádné jiné mouše nevím a četl jsme to opravdu jedním dechem. A to se mi často nestává.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 6.6.2005 > dondedog> Děkuju a ráno u kafe se těšim na tu od tebe.
<reagovat 
 celej on (Občasný) - 6.6.2005 > Rony Rubinek> To tě asi bohužel zklamu. Pořád dělám na opravě. Do ráno to asi nestihnu. Mám to trochu složitější s přenosem dat.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 6.6.2005 > Zase mě spletl název. Myslel jsem, že to bude povídka o mně.
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.6.2005 > wopi> 

Neni? No, tak leda bys mi sepsal podrobný seznam tvých sexuálních předností a já se necham inspirovat    k psaní, samozřejmě.


<reagovat 
Mishka (Občasný) - 7.6.2005 > hmmm, po dlouhé době jsem přečetla na Totemu delší text (název a hodnocení:)) a nejsem rozhodně zklamaná!
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.6.2005 > Mishka> 

Hned mi to zvedlo sebevědomí!Já věděla, že ten název bude dobrej!

Jo, díky.


<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 7.6.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.6.2005 > prymytyf> Sedlo? Tak to je moc dobře. Díky!
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 7.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.6.2005 > Lumig> Děkuju!
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 7.6.2005 > Tradičně zdařilé.
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.6.2005 > fungus2> Díky!
<reagovat 
Levity (Občasný) - 7.6.2005 >

Už se budu asi opakovat, ale zase mě to chytlo...(!)

Fakt super!


Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.6.2005 > Levity> Děkuju, stavěla sem na erotice(nikoliv vlastní zážitky) Ale už se asi posunu zas kousek jinam, Aby to bylo to moje vytoužený A a né B :))
<reagovat 
 Levity (Občasný) - 7.6.2005 > Rony Rubinek> No...je fakt , že by to mohlo vypadat tak trochu prvoplánově...,ale mně se to zdá dobrý aj tak...:)
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.6.2005 > Levity> No, on to totiž ani jinak nešlo, jinak by mi to sklouzlo někam do sci-fi. Ale jsi hodná, příště se vynasnažím, až mi ti dva zde přítomní pánové konečně pošlou ty své seznamy písemně a srozumitelně.
<reagovat 
Valin (Občasný) - 8.6.2005 >

Ten konec jsem absolutně nečekala. Umíš dokonale překvapit.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 8.6.2005 > Valin> Snažila jsem se napsat něco tak trochu ze života, jak jsi říkala. Co ten čaj? Nepřipomnělo ti to něco?
<reagovat 
Valin (Občasný) - 8.6.2005 > Těší mě, že jsem mohla přispět k inspiraci. Okamžitě mi to došlo
<reagovat 
johny45 (Občasný) - 8.6.2005 > V prvom rade som nepochopil, preco sa prve rano bala, ze ju v noci pocul...Co mal vlastne pocut? Asi som nechapavy...:)
Ale inak sa mi to velmi pacilo, precital som to jednym dychom, aj ked ten koniec mi pripadal byt taky prilis rychly, ze som ho ani nestihol zaregistrovat a pochopit.:)
Ale inak skvele.:)

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 8.6.2005 > johny45> já ti pošlu mail, jo? Jsem tak trochu z tvého dotazu v rozpacích.
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 8.6.2005 > No, asi bude dobrý vám to přiblížit. Sugesce je moc ovlivnit vnímání objektu, jeho smysly. A ona ji využila. Existují způsoby, kdy je možné vštípit člověku určitou představu. I třeba i davům. Důkazem jsou různá hnutí a sekty. A také mocnáři dnešní doby. To, co asi slyšel, si  domyslete...
<reagovat 
Ant (Občasný) - 9.6.2005 >

Dnes jsem poprvé zavítal do sekce Literatura a Tvá povídka byla první, kterou jsem si přečetl. Velmi se mi líbila a zaujala mě. Jen jsem moc nepochopil "...ale z očí mu číšela čistá hrůza". Jinak se mě zaujalo propletení 3 světů: Doktorčin skutečný život, její vnitřní život a život za "tenkou zdí".

To mi příjde zvláštní na panelácích, kolik osudů a světů se potkává na tak malém prostoru a přitom se ty světy třeba vůbec nepotkají, anebo se občas i propletou...


<reagovat 
Ant (Občasný) - 9.6.2005 > a ještě body
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 9.6.2005 > Ant> Tak to mě těší, že jsem v tobě vzbudila zájem o literaturu a ne naopak. Z očí mu čišela čistá hrůza proto, že on ji neviděl tak, jak ve skutečnosti byla, on viděl to, co mu vsugerovala. Ale jelikož se nechal ovlivnit, musel poslechnout. Člověk s vyšší psychickou převahou dokáže ovládnout druhého. Děkuju ti za názor a doufám, že do sekce literatura zase někdy zavítáš.
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 7.6.2005 > mno.. tohle by ti klidně otiskli/y v nějakém ženském časopise

dobré béčko
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.6.2005 > Emmet_RAY> No dík! A co na tom dělá to béčko? Když to budu vědět, dam si na to pak bacha.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 10.6.2005 > Rony Rubinek> 

bylo by složité (a zbytečné i diskutabilní) to vysvětlovat.. tvá otázka navíc není ani tak co z toho béčkovou literaturu dělá jako spíš co to béčková literatura je

to není nic čeho by ses měla vyvarovat, odpovím jednoduše - Wilbur Smith - jeden z nejprodávanějších autorů vůbec a typický béčkový autor
<reagovat 
wopi (Občasný) - 10.6.2005 > Já jsem neřek "ty čáry". Já jsem řek, že mezi nima je soupis mých předností. :)
<reagovat 
Fata_fay (Občasný) - 11.6.2005 > výborné, zhltla jsem to celé na jeden nádech a to se mi líbí, klidný začátek super konec...
Body: 5
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 11.6.2005 > Fata_fay> Děkuju, taková kritika to je andělská hudba pro mé ego
<reagovat 
alana (Občasný) - 11.6.2005 > supr ! .. J_:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 11.6.2005 > sonet> Jo? Tak to jsem ráda, že se ti to líbilo, díky ti.
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 13.6.2005 > jojojo, gradování na závěr, čtivý, budu si tě pametat. ?)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Newton (Občasný) - 13.6.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 24.6.2005 > Děkuju moc!
<reagovat 
poel (Občasný) - 26.6.2005 > já nejsem : anonymak, ...., ani nikdo jiný, než sonet a tatran a poetor, a tohle dílko mi učarovalo._:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 26.6.2005 > poetor> Já vim, kdo jsi, je fajn že učarovalo, sláva nadvládě žen! :-)) Ale ten tečkovanej mi nejde z hlavy.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 7.6.2005 >

seznam mých sexuálních předností?

hm... dobře...



 

mezi těmi čarami je vypsán kompletní
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.6.2005 > wopi> No, udělal si na to pěkně dlouhej plácek, to je fakt.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 10.6.2005 > wopi> dlouhá tenká nudle? ;-) jak se s tím fachá? :-)
<reagovat 
 Anonymak (Občasný) - 7.6.2005 > Rony Rubinek> nicméně délka ani zdaleka neodpovídá standartu(((:
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.6.2005 > Anonymak> Teď jde o to, jak si to mam přebrat, jestli k povídce anebo nějak jinak :))
<reagovat 
 Anonymak (Občasný) - 7.6.2005 > Rony Rubinek> ee, ja to hlavně napsal blbě(: chtěl jsem napsat ŠÍŘKA, a určitě to nemá co dočinění c článkem(:
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 7.6.2005 > Anonymak> Já to tak trochu pochopila. No, když jsme u toho, tak co ten článek, líbí nebo ne? Tak mě napadlo, že by bylo fajn znát tvůj názor i na toto, ohledně ostatního jsem už od tebe poučena
<reagovat 
 Anonymak (Občasný) - 25.6.2005 > Rony Rubinek> no, je to každopádně docela zajímavý,ale tak nějak jsem to úplně nepochopil - jako co se třeba stalo tomu patrikovi a tak...ale jinak fakt v pohodě, docela jsem se u toho bavil((:
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 25.6.2005 > Anonymak> Jo takhle, tak to jo. Patrik se stal z lovce lovnou zvěří.
<reagovat 
 Anonymak (Občasný) - 27.6.2005 > Rony Rubinek> no to je mi teda vysvětlení(((: jenže pořád nevím (nechápu)PROČ..hihi(:
<reagovat 
 Rony Rubinek (Občasný) - 27.6.2005 > Anonymak> No protože ona uměla ovlivnit jeho mysl, existují tací lidé, kteří mají ten dar sugesce, prostě pokud jsou silnější nátury, mají převahu a po psychologický stránce tohle dokáže divy. Takže když zjistila, že je násilník, použila tuto schopnost, kterou jako psycholožka hypnotizérka měla a pak se prostě rozhodla, že ho bude využívat, dokud se jí bude chtít. :-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter