Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ecce femina
Autor: Adina (Občasný) - publikováno 10.6.2005 (19:46:14)

Bohyně

spolkla Nitrazepam.

Mrákoty   v úpatí Golgoty

vzbudí se po víně    nepovinně.

 

Vědomě nekojí.

Civilizace sama

svým dětem ze zkumavky,

mozkovým buňkám,

z makohlávky

udělá cumel pro klid duše.

 

Co na tom.

Ňadra....

 

Jen někdy večer

rozbít atom.

Jádra

jsou plna

" Ecce femina".



Poznámky k tomuto příspěvku
Barča (Občasný) - 10.6.2005 > Máš tam asi chybičky - dvě - ? Nebo ne ? Jinak ta zmrzlinově růžová se mi k tomu nehodí, zdá se mi to ( textem ) spíš smutné než ironické .... Ta barva shazuje hloubku textu ... (?)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Barča (Občasný) - 10.6.2005 > Myslím, že se píše Nitrazepam. A dále nerozumím tomu slovu zbudí - nemá být vzbudí ? Nebo něco jiného ... ? Ale já nejsem moc jazykově zdatná.
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.6.2005 > Barča> Zbudí byl překlep způsobenej klávesnicí. Mám deliktina služebního notebooka. Nitrozepam je s m na konci a je to tam nahoře napísáno. Potom je eště nitrozepan a to je složka toho Nitrozepamu. Kapííšto? 
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 10.6.2005 > Barča> A s Nitrazepamem máš pravdu, dííííík.
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 10.6.2005 > Jaké prášky polyká bohyně neřeším, mě by spíše zajímalo co hledala na Golgotě?
Body: 5
<reagovat 
 Adina (Občasný) - 11.6.2005 > fanýs> 

Na tu Golgotu jí jakože poslala vědomě ta ženská, co je v ní ta bohyně skovaná. Neboli ta boyně se vzbudí už tak ňák v momentě, kdy je málem sebeobětovaná :o)))))


<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 11.6.2005 > Adina> 

Jako pohan jsem se divil, že křesťané nechají po svých svatých místech potulovat bohyně. Zrovna čtu pověst, jak se na Petříně pod starým dubem v kouři z ohně zjevovali  duchové předků a biskup Vojtěch tam pro jistotu nechal postavit kostelík sv. Vavřince. Já raději bohyně, i když někdy bývají kruté.


<reagovat 
Barča (Občasný) - 11.6.2005 >
<reagovat 
Barča (Občasný) - 11.6.2005 >
<reagovat 
Joe Black (Občasný) - 5.7.2005 > Zaujala...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 4.4.2007 > Jádra jsou plna, checht...Makohlávka, drzá, ale řežeš přesně.-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter