Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Uwe a Hans
Autor: silkshark (Občasný) - publikováno 3.6.2001 (15:21:14)
Němečtí jachtaři Uwe a Hans byli i po náročném dni na moři očividně v pohodě...
Němečtí jachtaři Uwe a Hans byli i po náročném dni na moři očividně v pohodě...


Poznámky k tomuto příspěvku
Drosophila (Občasný) - 3.6.2001 > ... jen se měli voholit každej na jiný straně, takhle je to trošku nesymetrický - ale když prej měli ten náročnej den na moři, kdo by byl symetrickej...
Body: 3
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 3.6.2001 > to mi nic moc neříká
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 3.6.2001 > nejsymetičtější a zároveň nejvíc v pohodě mi připadají ty flašky od piva.... i když ty asi neprožily náročný den na moři... ta fotka mi narozdíl od thomase neříká vůbec nic, ale hodnocení zachránil pohled na paní se svítícíma očima, která se krčí za jachtařem s cigaretou (mimochodem... doporučila bych mu, aby si to cigáro oklepal;-)
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 4.6.2001 > To nejsou svítící voči, marjánko, ale brejle... ten pán (odkud bereš tu paní?) je Ancient Mariner a právě vypráví svůj Rime - na podrobnosti se zeptej starýho Coleridge.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 4.6.2001 > Dobré asymetrie:)))
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 4.6.2001 > Tak tohle je fakt strašná fotka:)
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 7.6.2001 > Jejda... a proč ten Ancient Mariner nosí podprsenku?:))))
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 7.6.2001 > Jakou podprsenku, hrome? Ahá... no jo... tak jestli je ten bílej proužek podprsenka (což teda nejspíš jo, původně jsem ho přehlídl), tak to bude asi paní Ancient Marinerová... detailistko :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter