Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Pýcha maškary
Autor: kaulik (Občasný) - publikováno 3.6.2001 (16:10:16), v časopise 5.6.2001
Pýcha maškary

Slepota srdce
a hluchota citu.
Jak zfetované ovce,
uprostřed blahobytu.

Žít ve stupních šedi,
neplavat proti proudu.
A kolem sebe nemít lidi,
jen masky na ozdobu.

I ve svým zrcadle,
maškaru zříš.
Pravda má namále
a ďábel v ruce kříž.

Na radost mít okovy,
a poušť na žízeň duše.
A čekat, že ti napoví,
kde na kreditku se život koupit může.


Poznámky k tomuto příspěvku
temnota (Občasný) - 3.6.2001 > No, nějak v tom nenalézám nic nového, jinak to není špatné, ale bylo to už mnohokrát napsáno...
Body: 3
<reagovat 
Ženatej (Občasný) - 3.6.2001 > Na jedné straně knižní zříš, na druhé svým, kreditku... Nejde to k sobě...
duše x může se nijak moc nerýmuje...
<reagovat 
stín (Občasný) - 4.6.2001 > :)))) no prostě to moc nejde k sobě:)))))))))) tak už se s tím , Kauliku, proboha, smiř! :)
Body: 5
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 4.6.2001 > :)))) nojo ... furt ... semse s tím už dávno smířil ... a to nemůžu aspoň jednou začas to vy...křičet (sem chtěl říct) aspoň do totemu ... dyš ušmme nikde jinde nikdo neposlouchá :))))))))))))
<reagovat 
Golden Norek (Občasný) - 4.6.2001 > fajne a pěkné a nevěřím temnotě, že to není originální o jakou originalitu by proboha mělo jít? Jsou to fakta poměrně citlivě vystihnutá, tak jsem si to zarámečkoval já, tak se to mé masce nejvíce přibližuje.
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.6.2001 > Souhlasím se Ženatým, ty rýmy by to chtělo místy ještě poupravit, jinak líbí:)
Body: 3
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 5.6.2001 > No ja se pridam k temnote. Nic zvlastniho. Prvni sloka je jeste celkem vydarena, ale potom uz to za moc nestoji.
Body: 1
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 5.6.2001 > golden norek to hesky napsal :)))) ... fakt toho mám rád ... toje dobrej kritik
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 5.6.2001 > kaulik> S radostí kauliku!
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 5.6.2001 > Nejsem si jistej, ze kritika je dobra, kdyz te chvali.
<reagovat 
 Golden Norek (Občasný) - 6.6.2001 > Lord Kikin> Nejsem si jistej, je-li správně, když kritika nechválí. Nejsem si vůbec jistej, je-li úkolem kritiky chválit či hanit. Zkus na to kápnout, kikino.
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 6.6.2001 > Ja pouze rikam, ze - Nazory tipu: chvala => kriktika je dobra , nebo haneni => kritika je dobra, pripadne opacne implikace. Ja chtel pouze rici, ze se kritika nemuze posuzovat podle toho, jestli chvali,nebo hani. Takze na to mame Norku asi stejnej nazor, jestli te dobre chapu.
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 6.6.2001 > teda pánové, jási myslím, že kritika by měla zásadně chválit ... v každým případě teda pokaď se jedná vo moje výtvory :))))) ... ale řeknu vám teda narovinu, že jábych nemoh bejt komerčním umělcem ... já bych byl tak strašně ješitnej cose vomě kde napíše ... žebyto se mnou nebylo k vydržení :))
<reagovat 
Čtenář - 6.6.2001 > Tak to jo kaulik.(odpovidas presne prvni implikaci)Jak si prejes. Ja si Te zapisu do denicku a kdyz napises nakej ..., tak se ti k tomu nebudu vyjadrovat.
<reagovat 
Lord Kikin (Občasný) - 6.6.2001 > Mimochodem to predtim sem psal ja.
<reagovat 
kaulik (Občasný) - 7.6.2001 > :)))) ale kikine to nemůžeš brát všecko tak vážně ... můžeš se vyjádřít jak chceš (si napiš do deníčku k mýmu ménu :)) ... a dyš napíšeš žeto je heský tak budu strašně pyšnej jakej sem umělec ... a dyš napíšeš žeto stojí za hovno, tak se můžu aspoň litovat jakej sem zneuznanej umělec :)) ... v každým případě psychologickej zisk ... mějse, čau!
<reagovat 
čtenář Lubík - 10.6.2001 > Noo , nič moč !
Body: 1
<reagovat 
Rena z H. (Občasný) - 14.6.2001 > Ale jo, de to. Je to fakt.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter