Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Suboj
Autor: inspirid (Občasný) - publikováno 2.7.2005 (17:43:30)


Poznámky k tomuto příspěvku
inspirid (Občasný) - 2.7.2005 > tak to poznas asi dost malo futbalistiek aby si mohol toto tvrdit...
<reagovat 
lennelka (Občasný) - 2.7.2005 > pochybujem ze futbalistky = lesby
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 2.7.2005 > já si holt myslím, že skoro všechny futbalistky jsou lesby a měli by je všechny upálit, ale pochopitelně nikomu neberu právo na vlastní názor, volbu sportu či sexuální orientace ;-)))
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 3.7.2005 > Emmet_RAY> 

 

sportovkyne (hlavne basket,ten fitba a podobne) ve mne vzbuzuji lesbicky dojem.


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 2.7.2005 > já na ženský fotbal chodit nemůžu, protože většinou dostávám šílené záchvaty smíchu ;-)

jinak je zvláštní, že jsem za svůj život zatím osobně poznal asi pět lesbiček a z toho tři hrály ženský fotbal a dvě házenou.. a partnerky měly ze stejného klubu..
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 8.3.2006 > Václav Mráz> Moje kamarádka fotbalistka lesba není - sám jsem to vyzkoušel.

Ale jinak se holkám příliš nedivím. Já být s nimi ve sprše, tak se rád stanu lesbičkou.

+ malý instruktážní odkaz:
http://www.vul.cz/webvidea/galerie11/brazil.asf
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.3.2006 > Nemocný> výborně :-)

nicméně já tyhle maximovský,playboyovský... věšáčky na bikinky moc nemusím, pohled je to hezký, ale jinak..

ovšem v Itálii místní pornohvězda vběhla zcela nahá na fotbalový stadion přímo při zápase nejvyšší ligy, ukradla míč obránci a bosou nohou to bodlem napálila krásně pod šibenici - ten brankář byl potom pěkně naštvaný ;-)
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 8.3.2006 > Václav Mráz> Takový věšáček má mnoho funkcí. A neřekl bys jak je věšáček ohebný...

A nebyla to náhodou španělská liga? Deportivo La Coruňa. Viděl jsem už jedno takové video, ale myslel jsem si, že jde o podvrh. Pokud to totiž není podvrh, tak je to pěkná ostuda. :-)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 9.3.2006 > Nemocný> to bude ono - já si to myslel taky, ale pak jsem to našel i v souvislosti s tou hérečkou, byl to její reklamní tah, ale domluvené to prý s nikým neměla .. nu
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter