Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
THE KARATE KID (1984)
Autor: viktoria (Občasný) - publikováno 2.3.2008 (15:49:15)


Oplatka (Občasný) - 7.3.2008 > V tomto případě nemohu tak jednoznačně pochválit jako minule.Máš to strašlivě široké, velmi špatně se to čte, musím to stále posunovat myší.
Nerozumím, co cheš říci formulací " -1. dan!!! :-)."
Daň?
Lidé, kteří film neznají, nepoznají, kdo je Daniel Laruso, jestli herec nebo postava. Jména Ralpha Macchia máš jenom v titulcích, slušelo by se zmínit se o něm v článku.
A hlavně tam máš faktickou chybu. Film Karate Kid nezískal Oscara za nejlepší film, stejně tak tuhle cenu nezískala Elizabeth Shue. Nominován byl pouze Pat Morita za vedlejší mužskou roli. Zřejmě sis to spletla s Young Artists Awards, kde byl skutečně oceněn film i herečka. Viz http://imdb.com/title/tt0087538/awards.
Ale neber to tak, že Tě chci touhle kritikou odradit. Naopak jsem ráda, že jsi tenhle film připomněla. Mě třeba zaujala zmínka o Elizabeth Shue - až do téhle chvíle jsem ji znala jenom z Leaving Las Vegas a domnívala jsem se, že je to herečka jedné role. A vida!
A líbí se mi ta něžně modrá barva...











Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Oplatka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter