Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
krásný obraz s hlubokou myšlenkou
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


animal (Občasný) - 31.10.2008 > tak hele vy fasisti! no tak bych vyletel kominem..a co? dyt se podivej na slovany ..a srovnej to se zapadni kultorou ..co vidis? muziky..polaky ..otlemeny slovany..to vse bylo potreba znicit ..vyhubit..s etickeho hlediska spatne..ale prirodniho dobre ne? co s kriplama jako jsme my? do pece! hotove! proto to hitler delal..tezko mohl pocitat s velkou oblibou..i kdyz amikum se do kramu hodilo..muzes krizit jezevcika s uslechtilym plemenem? co z toho bude?dalsi vorech..ptas se na cerny? koho myslim? ja ti to reknu..cernochy..cikany..islamisty[araby] kolik z nicj je ok? malo..hrozne moc malo..ses mezi nima?studujes? tak gratiluju..pujdes tam zpet mezi ne?do tech spinavych a pachnpucich gett? pujdes? nebo radsi budes mezi nami belochy? kde je civilizace a hygiena ..vazit muzes kravske kuze ty holomku jeden africkej!mas k tomu neco??
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli animal
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter