Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Síla monster / výtvarný projekt primy z kolekce Z pedagogické činnosti
Autor: MiKa (Občasný) - publikováno 15.2.2009 (13:31:59)


Janele z Liků (Občasný) - 16.2.2009 > ano, řekla jsi to správně 12000 NÁSTUPNÍ plat, za suplování je třeba dvojnásobek+osobní ohodnocení.Takže? Samozřejmě záleží nas tom, zda jsi učitelkou na ZŠ nebo na SŠ.
Vždy máš právo volby-na jaké škole chceš učit, nemusíš nutně zůstávat na "sídlištních školách", můžeš učit na menší (vesnické) škole, malotřídku. Pokud jsi ve škole, kde je cítit zdravé školní klima, hned se ti lépe učí, než tam, kde jsou už z dálky vidět šedé zdi a několik let neaktualizovaná nástěnka a přesluhující učitelský sbor.
Jak říkám-neměla jsem při své praxi problém s žáky, ač to byli pěkní výrostci, zejména deváťáci v hodinách OV, dokázala jsem je obstojně zpracovat. Všude je chleba o dvou kůrkách, na určité rodiče se holt musí kantor lépe připravit.
"Almužna a láska k lidstvu"-většinou to tak bývá, že lidé bez počáteční praxe zas až tolik nevydělávají.Středoškolská učitelka má po pěti letech 22 tisíc, je to málo?
Almužnu si představuji docela jinak.
Máš pravdu (nejsem pragmatik, realista, otec mě nazval romantikem), doučuji vietnamské děti, dostávám za tři děti za hodinu a půl 150Kč, dvakrát týdně, jiný by si vzal 150 Kč za hodinu na jednoho, obohacuje mě radost těch dětí, když vidím, jak jim to myslí, jak jim stojí za to se učit psát a mluvit česky, aby zde mohly žít mezi námi a domluvit se. Ony obohacují svou kulturou zase mě, nasmějeme se. Na druhé straně je i něco pravdy na hrozbě vyhoření-když jsem byla dva měsíce ve službách Kappy, ředitel se mnou rozvázal pracovní poměr, protože jsem zkrátka byla na ty kluky z ulice moc hodná, neuměla jsem si od nich držet profesionální odstup.
Přemýšlím nad tím, jak se budu živit, vzhledem k tomu, že nejsem úplně psychicky fit. Hlavně někde od září 2009 začít.
Mohu se zeptat, čím se živíš ty?
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter