Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Školka
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > Janele z Liků> janele děkuju, že se ti líbily regina a štěstí a tak podobně, ale to se dozvídám až teď, protože ses pod těmito příspěvky vůbec nijak nevyjádřila. To, že ti tyto výplody připadají jak od dětí, je projev toho, že asi nemáš moc silný dioptrie. Ovšem jsou moje, děti nemám. Mám dítě v sobě - ne v břichu, ale v hlavě. Vylezeš vždy, kdy máš potřebu mě pokárat. Milá slečno, jsi člověk, který mě tu začal napadat v nějaký svý paranoie, tvé představy o světě mi připadají tak naivní, až bych brečela. Proč bych se ti měla snažit zavděčit? Já se nechci vyjadřovat o Buranovi - toho už mám plný zuby a doufám, že i on mě. Nevím, koho si velice vážíš, a připadá ti, že bych si já měla vážit taky, kvůli tomu, že se "spokojí jen s tím nejpropracovanějším". Abych ti pravdu řekla, tihle "nároční" jsou často jenom kýčaři jako každej jinej, ale z nepochopitelných důvodů mají pocit, že jsou něco víc. Tak bejb, už mi dej pokoj, běž zachraňovat nějakýho chlapce s pohnutým osudem.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aine
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter