Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Školka
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


 Aine (Občasný) - 28.6.2009 > Janele z Liků> Budem se točit na bludným kolečku. Asi máme rozdílné pohledy na urážení - jestli tě oslovení trubko uráží, potěš koště na nebesích. Víš proč ti říkám trubko? protože si o tobě myslím, že si trubka. Můžeš o tom přemýšlet, co to tak asi je, ta trubka. Tobě, takový chytrý holce, snad nemusím vysvětlovat, že není komentář, jako komentář. Zřejmě jsi v nějakým nepochopitelným životním stádiu, kdy sis ještě nevšimla, že uplně všechny nezajímáš. Lidé jsou zvyklí se domnívat, že vážná kritika díla spočívá v popsání částí, které se mu nelíbí. Já si myslím, že kritika díla je pochopení výrazu a jeho pojmenování. Jakkoliv - někdy to pro tvůrce vyzní až bolestivě. Ale tady se takové kritiky neobjevují. hej? janele, chápeš to ještě, jsme na stejný planetě?

protože jestli tady máváš tím, že jsi mi napsala kritiku, tak tě asi kopnu do zadku, kdybych tě někdy nedejbůh potkala - protože jestli říkáš kritika díla větám, které začínají ----

Tak mě napadlo, jestli se neživíš tím, že...

jsme opravdu každá trochu jinde. Pak se hádáme trochu zbytečně. Nevím, jak ti teda mám říkat sakra, co tě tady obohatilo, ale prudíš mi tady s výlevama už dost místa - tak si to přeber.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aine
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter