Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konec zlého
Autor: Aine (Občasný) - smazáno


 Aine (Občasný) - 10.7.2009 > čtenář> a vůbec, ty chudáčku, nechceš odhalit svou identitu? Abych věděla, se kterým narušeným se bavím? jestli máš pocit, že někomu mrvím život, to může znamenat jenom jedno - že se nenechám takovejhlema hovádkama atakovat bez zpětné reakce? to se na slušnou dívku ale opravdu nesluší!!! Málokdy někoho napadám a když, tak vím proč. Většinou někdo napadá mě a to od samého počátku tady. Je to jen důkaz toho, že jsem dokonalá živná půda pro idioty - že s nimi komunikuju a tím poodhaluju světlu jejich neskonalou ubohost. Tím tedy mrvím život lidem? není to tak, že si ho mrví sami, včetně tebe, ty nulo? Nechápu, že se tady takovýhle paka jako jsi ty obecně tolerují - jen mi to potvrzuje mou doměnku, že lidi jsou ovce, sklopí hlavu a jdou a mlčí a nechají si od takových ubožáků nadávat. To není můj styl - já se bráním. Hele, tenhle obrázek je namalovaný ve stylu, jak má vypadat správný kýč - co se ti na tom tak líbí, nebo na mě, že jsi tak častým hostem pod mou kolonkou? možná, že to technicky není dokonalé a má to vady, ale řeknu ti, že jsem tímhle obrázkem "udělala pro svět. víc než ty svou demonstrovanou idiocií.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aine
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter