Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí ve sbírce Konzervace z kolekce Discovery of India
Autor: tuik (Občasný) - publikováno 13.10.2009 (17:05:07), v časopise 31.10.2009


 whispermoonlite (Občasný) - 14.10.2009 > cit-i-zen> když to takhle zveřejňuješ, tak na to zareaguju aspoň úvahou, že při souvislým psaní přes delší období, třeba deset, patnáct let, je jen přirozený, že se střídaj, a to ještě v tom lepším případě, období, který shrnujou nějakou nalezenou poetiku, s fázemi, v nichž se z té poetiky jen nevyhnutelně přežívá, než se zas něco přeorá. To by mohlo vysvětlovat fenomén tzv. "druhých knížek", které bývají nejednou slabší. (V tvém případě pro mě pochopitelně jen někým navržená hypotéza, protože já tu knížku neznám - to jen abychom si rozuměli.) Ačkoliv dnes, kdy se dá internetově publikovat v jednom kuse, se ty předěly mezi první , druhou, třetí, x-tou knížkou ještě více smazávají. Tak nakonec nevím, zda fenomén "knížky" je tolik ve hře, pokud kdy skutečně byl, aby svazoval atp. Takže se mi taky zdá, že se to rovná a v prostředí, které si počíná při vydávání mnohem racionálněji a praktičtěji než to české (srov. např. s Británií, Spoj. státy), se to obvykle porovná do souborů vybraných básní z několika sbírek, za několik období. To si i čtenář spíš koupí.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli whispermoonlite
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter