Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: paryb (Občasný) - publikováno 1.12.2009 (20:40:44)


 whispermoonlite (Občasný) - 3.12.2009 > egil> A vidíš to, a já mám zrovna těch poetizovanejch metaforicky načančanejch výpovědí na půli cesty, kde je sice kousek živýho vlákna, nebo prožitku duše, ale kde se taky všelijak šroubuje a nechává nakynout, aby to vypadalo zastřeně a jako že to něco říká, tak akorát dost. A jedna cesta z toho je vrátit se na začátek a říct věci tak, jak sou, za kterejma je něco prožitý tak, že to ten text vytlačí do vědomí. A to je to, co udělala paryba zde, aspoň mně. A sice si taky vzpomenu na její kouzelné obrazy z jiných textů, ale to všechno byla jen příprava na to, aby se zbavila všeho, co nutně nepotřebovala, aby otevřela dveře a vylezlo to jediný, bez čeho už to nešlo. A to má k salónní poezii samozřejmě daleko.

Svůj schematismus mohu jen rád potvrdit, vlastně jsem ti vděčnej, že jsi mě na něj upozornil, sám bych si to takhle neodvážil pojmenovat. opravdu nejsou básně na 70, 40, nebo 95%. to možná v bodovacích systémech literárních serverů, nebo v komisích soutěží, což se provozuje pro všeobecnou kratochvíli, ale nemělo by se to tahat do vážněji míněných debat. takže jsou stoprocentní básně, kde je každé slovo na svém místě a na tom ostatním nezáleží.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli whispermoonlite
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter