Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
CO S TÍM?
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 16.3.2010 (05:49:43)


 SATANICSAINT (Občasný) - 16.3.2010 > čtenář> Neber to prosím jako útok-to v žádném případě!Já ti svým způsobem závidím!Já nic proti víře nemám-i já nějakou mám-jako ostatně každý...Pouze nemůžu příjmout onu ideu Boha,coby bytost,která stojí vně nás!Jistě,píšeš že je uvnitř,ale stále tím myslíš"něco,co nejsme my"!A že nás miluje-to je jedna z těch vět nad kterýma se nepřemýšlí-v které se prostě věří,protože jí věřit chceme!Je to taky nejčastěji užívaná věta na všelijakých těch promo akcích(nebo jak to jinak nazvat),kdy parta mladých,pozitivně působících lidí nabízí Ježíše kolemjdoucím,a používá přitom slovník a know-how prodejců WS škrabek!Možná právě tam jsem si uvědomil,že je to neuvěřitelně efektní věta,nicméně zcela bez obsahu!Co to znamená?Jak se to projevuje?Miluje jen nás lidi,nebo to platí i pro zvířata,rostliny...?Ne-li,pak má méně soucitu nežli já,pokud,proč nás nutí žít podle pravidel,kdy život může pokračovat pouze na úkor jiného života?Moje představa Boha je ekvivalent"všechno"-neboli"já jsem bůh,ale Bůh není já".Tato"víra"sice neslibuje a nenabízí nic krom nejistoty,zato je obdivuhodně odolná vůči všem argumentům,které ji zpochybňují!Každopádně ti ale tvou víru nejen nechci narušovat,dokonce ti ji vřele doporučuju-i mě by se žilo snadněji,kdybych ji mohl příjmout!Hodně štěstí!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli SATANICSAINT
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter