Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hodně slov / Many Words
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 4.8.2010 (09:38:49)


 Aaen (Stálý) - 6.8.2010 > Sartori> Zdravím Tě Sartori, a děkuju za názory.
ad 1) Dědičnost a výchova 50:50, to se mi moc nezdá. Geny dělají podle mě základ. Podívej se třeba na psy. Proč vznikají chovné stanice, proč mají plemena svá pozitiva a negativa, vlastní speciální charakteristiky, proč se psi prodávají s papíry rodokmenu.. Ne, to není jen o snobismu chovatelů a vzhledu psa. Co je v genech, to se zkombinuje od rodičů a přenese dál. Znám několik lidí z oboru práce s dětmi, pozoruju dění okolo sebe. Co se týče inteligence, ta se prý podle výzkumů prý průměruje z IQ otce a matky a dá se ovlivnit výchovou-podněty-rozvíjením dítěte cca o -20/+20 bodů. Otázka je, o kolik si člověk může IQ zvýšit v dospělosti a zda je to možné - na to se názory liší. Myslím, že to lze. Lidé si nejsou rovni ve svých schopnostech, ale měli by si být rovni ve svých právech. ad 2) Říkáš, čím víc lidí, tím víc telat.. podle mě ten počet až tak nemá vliv, myslím, že je to právě tím destruktivním působením „společnosti“ na člověka, na kterém se myslím shodneme, vedle toho nakažlivý konzumní hodnotový systém, zanedbávání výchovy.. Ale ani inteligence není vše: jsou inteligentní bezcitné bestie a hloupější lidé, kteří mají srdce.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aaen
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter