Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hodně slov / Many Words
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 4.8.2010 (09:38:49)


 Aaen (Stálý) - 13.8.2010 > Sartori> Sartori, díky za odpověď, diskuse o zajímavém tématu. Taky jsem byl před několika lety student :) Jinak myslím, že to s klesající kvalitou mladých lidí (nejen studentů) není až tak úplně relativní, jak se může zdát. Nevztahuju to ale samozřejmě na všechny do jednoho. Doba a mainstream – ano, přesně tak, souhlas. A k tomu usouvztažním právě tu záměrnou manipulaci, kterou praktikují ti mocní. Vím, že je to složitý, plný různejch faktorů a vlivů, ale podrtženo-sečteno se mi dost zdá, že to s „charakterem doby“ jde dolů – právě k té DUCHOVNÍ (ano, to je to slovo!) degeneraci. A ta se nemusí vysloveně týkat IQ nebo schopnosti studovat atp. Např. kolik je dnes mezi mladými šikany, drog atd. Jak tráví volný čas apod. Svět bude za pár let myslím dost zajímavý. Že tohle říkala každá starší generace? Možná tomu tak často bylo. Ale i hippies, i když s nimi nemusíme ve všem souhlasit, měli určité duchovno, i sexuální revoluce měla něco do sebe, i New Age, revolta proti křesťanství, dekadence, všechny formy avantgardy, české národní obrození, jazz, metal nebo třeba HC. Třeba s mnoha věcmi z těchhle "revolucí" nesouhlasím, ale něco v nich bylo - myšlenka, názor. Ale dneska? Co je tam navíc?... za ukájením jednoduchých pudů, free-cool-in syndromem, zaostalostí, tagováním na čerstvě nařenou omítku nebo kupé ve vlaku, intolerancí a konzumním způsobem života, ...........
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aaen
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter