Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hodně slov / Many Words
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 4.8.2010 (09:38:49)


 Aaen (Stálý) - 17.8.2010 > Sartori> Zajímavý dát vývoj společnosti do souvislosti s hudbou, Sartori. Sám poslouchám taky často tzv. tvrdou hudbu, vyrostl jsem na metalu, odmalička. I na Iron Maiden. Pár lidí z „metalové hudební branže“ znám taky. Pokud mohu soudit ze své zkušenosti, přijde mi, že lidi, co dělaj agresivní hudbu, nejsou agresivní v životě (vyb/L/ijou si to na koncertech a při poslechu nahrávek?). Poslech tvrdé hudby je navíc často spojen se vzdorem proti společnosti (a ten je často prožíván citlivými lidmi, kteří od přirozenosti většinou nejsou vysloveně zlí). Když si vezmu death/grind koncert a diskotéku, to druhé mi přijde jako daleko nebezpečnější místo. Často je navenek velmi slušně a seriózně vypadající člověk (typ: manažer, odbarvenej blonďáček, značkově ohozený porevoluční zbohatlík atd.) daleko nebezpečnější než potetovaná mánička v triku Iron Maiden nebo Kreator s hřebíkama na rukou.. Příslovečnou výjimkou z pravidla je tady společensky nebezpečný nacionálně sociální black metal apod., tady se hudební agrese spojuje s podněcováním k agresi reálné - a právě v tomto případě je vše špatně.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aaen
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter