Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Překlady
 > Překlady
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
dj Jonáš vs. dj Ondrej Kern aneb Latrine battle
Autor: Ondrej Kern (Občasný) - publikováno 23.4.2007 (22:48:16)


 Ondrej Kern (Občasný) - 13.4.2011 > Jonáš> Ahoj Jonáši,
patrně máš pravdu, ale jestli si dobře vzpomínám, tak před třemi lety šlo jen o tenhle text. Ale možná už si dobře nevzpomínám... Jinak díky za upozornění na studii, rád bych se na ni podíval. Můžeš mi poslat nějaký bibl.údaj? Že téma není nic nového, to samozřejmě nikoho nepřekvapuje. Bylo by to divné. Takhle člověk může mít radost, že i někdo jiný dospěl k podobnému facitu (což jsem nevěděl, ale neudivuje mě to), pak na tom něco patrně bude. Ale že v tobě ta tematika zanechá tak hluboký dojem, to jsem nečekal, když si na to vzpomeneš i po X letech... někdo je halt nadán sloní pamětí.


Jediné, co nechápu, proč ten citát z Kazatele používáš v latinském překladu, když bys mohl citovat i z ekumenického (jistě, a kralického).


Prosimtě příště mi napiš radši mail, na totemu jsem tak 2x do roka.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Ondrej Kern
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter