Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kritika básně "Bez kázně a Dany"
Autor: lstejskal (Občasný) - publikováno 5.6.2011 (13:43:50)


Couperfield (Občasný) - 5.6.2011 > Děkuji za kritiku :-) - celkem zevrubnou, bohužel, pro mě, nic neříkající. Zcela pomíjím "nesmysly" auto stop - zastavit je myslím věcí licence tvůrce a tobě je prd do toho jak to použiju. To bych mohl říct, že jediný správný tvar je uvedl jsem kola vozu do klidu protože je to tak ve vyhlášce - tady jsem se musel opravdu smát, to je pro mě kritika kvůli kritice a najdeš ji na každém díle na které se podíváš, neboť je subjektivní.

Délka - no jasně, dlouhá je, taky vypráví o něčem co trvalo dvacet let a to je taky dlouhá doba. A ta básnička nebyla pro lidi ale jen pro jednu ženu, pro lidi jsem třeba napsal jiné. A často ne tak dlouhé. Vlastně tu visí jen tak a nemá ambice ohromit.

Haprující rytmus - myslím, že sis vybral dost blbý příklad, mně tam rytmus nehapruje. zase pro mě jen důkaz, že někdo je zvyklý některá slova užívat a jiný ne. Možná rytmus hapruje jinde, tohle je ale suchý pokus :-)

násilné rýmy - násilné pro tebe jako kritika? Zase subjektivní hledisko? Já je tak cítím tak pro mě jako autora násilné nejsou, jdou mi tak z mozku.

Takže beru část jedna a dva - moc dlouhý a užvaněný - což mi teda taky trošku o tvé kritice říká, že je dlouhá a užvaněná, protože tyhle dva body jsou analogické, klidně bych je sloučil v jeden - a když jde jeden nebo druhý vypustit, svědčí to o tom, že jeden z bodů je zbytečný? :-)

A nakonec... že je možné nějakou část vypustit mi nesvědčí o tom, že by básnička byla špatná (i když třeba je, to ať soudí jiní a doba). Vypustit je možné kdeco i když je to hodnotné. Pokud budu stejně demagogický ve svém výkladu tak řeknu, že třeba kvadratické rovnice mohou být pro někoho základ celoživotního bytí ale já bych je ve škole klidně vypustil - zpětně :-)

Tak díky a vím zase trošku víc o tom proč hodnotím díla spíš jen "líbí - nelíbí" - ono napsat kritiku k věci a ne snažit se ventilovat svůj napoleonský komplech taky asi není lehké. Drž se a kritikuj, ono se to taky zlepší :-)

I tak si tvého času vážím, Děkuji
Body: 2
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Couperfield
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter