Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Pod úrovní hladiny bahna z kolekce Dávka z opakovačky
Autor: DeadKennedys (Občasný) - publikováno 10.10.2011 (10:19:04)
další ve sbírce>


 DeadKennedys (Občasný) - 15.10.2011 > Jasmínu loubí> 

To by bylo na delší debatu... Kdysi jsem rozpracoval teorii dle které člověk vidí svět kolem sebe pravdivě a tak jaký ve skutečnosti je pouze za "mladých let", čili jak ty říkáš v období tzv. dospívání. Dospělý lidé tomu říkají radikalismus apod. Dle mé teorie je to ovšem u většiny lidí jediné období života kdy ještě nazývají věci pravými jmény než se postupem času, plíživě zařadí do estabilishmentu a začnou přijímat věci ze svého okolí proti kterým dřív tak vehementně protestovali do svého života jednu za druhou používajíc přitom okřídlenou frázi "jinak to nejde" a na období svého dospívání pak již jen vzpomínají, protože člověk přeci aby nějak mohl žít ve společnosti "na úrovni" přeci musí dělat kompromisy. Já se ale domnívám, že to co bylo špatný v mých sedmnácti je stejně špatný v mých třiceti. Nebo snad když jsem o třináct let starší tak už hypotéka není lichvou, nevěra podrazem, devastace životního prostředí podřezáváním si větve atd. (teď opravdu extrémně zjednodušuji)...?

 

...no a teď mě tak napadá, že tuhle teorii asi už přede mnou rozpracoval trochu obšírnějc Fráňa Šrámek  Ale chápu tě neb Stříbrný vítr slyší pouze chlapi, ženy jsou většinou velice pragmatické.

 

P.S. pozor ovšem dávej též ty na sebe neb hodnotit někoho dle jeho internetového profilu jak to je dnes v módě je dost zcestné. To že sem jednou za měsíc hodím nějaký výplod (ve srovnání s většinou lidí nejsem zrovna literárně produktivní) sotva může značit, že "se sebou nic nedělám", už jen proto, že za monitorem kam nevidíš může sedět kdokoli...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli DeadKennedys
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter