Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Dokonalá souměrnost
Autor: farišta (Občasný) - publikováno 23.1.2012 (17:30:44)


travail (Občasný) - 23.1.2012 > Omlouvám se za drzost - ale líbí se mi strom a nelíbí se mi ženská, ve zkratce:). Ženská je old hat, sama o sobě je všude. Nešlo by to nějak víc, klidně mnohem víc, opsat? Nerozmazávat to nad míru? "Napije se koňaku, otřese se. Jana. Nikdy to neuměla. Vždycky byla živelná, náladová. Třeba tohle jsem právě potřeboval, sám vyrovnaný, hledal jsem instinktivně svojí protiváhu" - tenhle oslí můstek je a) jednoduchá myšlenka - toho jsou plné Hollywoodské bijáky, vysoký manažer workoholik a Sandra Bullock :) etc.; b) signál: jo aha, to bude tenhle příběh. Hned jsem ztratila pozornost, přitom ta povídka stojí za dočtení. Střední pasáž od "Jsem rád" po "dělat nic jiného" bych možná i škrtla (pardon). Konec je moc fajn, ale v prostředku ten sentiment trochu utíká z řetězu. Povídka jako celek líbí, je vidět, že i tak je v tom kus poctivé práce. (P.S. Není tělo dlouhé až na pitevním stole? ;) Jakože není spíš vysoké, vytáhlé apod.?)
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli travail
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
zpátky   
1 4 5 7 9 12 13 14 (15)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter