Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Definice štěstí
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 15.5.2012 (14:46:36)


 Anneta (Občasný) - 17.5.2012 > guru1> 

Ahoj,

ano, zajímá mě to, i když na druhou stranu musím přiznat, že těch informací je už poněkud přehršle, ale i tak je to lepší než nic. Ovšem...,,Čím míň víš, tím líp spíš.''

O Nibiru jsem slyšela už před dlouho, a věřím tomu, stejně tak o ufo - proč bychom měli být my, pozemšťané, jedinými ,,inteligentními'' bytostmi v celém vesmíru - co je to za egoistický omezený názor (a taky strach z neznámého), který má ještě spousta lidí?

 

Myslím, že JE v silách lidstva, abychom dokázali naši planetu ještě dát do pořádku - to vědci z toho dělají ,,kovbojku'' protože kdo nemá rád nějaký to vzrůšo, a hned by se nejraděj stěhovali na jinou planetu, aby měli nějakou zábavu atd...

Možná to trochu přeháním ale to je můj názor.. Proč odsud utíkat, když je záchrana ještě možná?? Vždyť jsme si to tu sami zaneřádili, tak bychom si to měli dát do pořádku..

Těch možností planetární(ch) katastrof(y) je více, ale nemyslím si, že bychom se měli srazit s Nibiru. Ale můžu se taky mýlit

Spíš se obávám globálního výpadku elektřiny následkem nějaké sluneční supererupce, což by dle odborníků znamenalo několikaměsíční až roční práce,než by se to dalo do pořádku. A pokud by počítače - zas dle odborníků - nefungovaly,padne civilizace do tří dnů,neboť v dnešní době je vše řízeno počítači. A pak pánbůh s náma.. Přežijou jen ti co žijí na venkově a pěstujou si na zahradě plodiny aj...

Ovšem, taky jsem četla, že až nastane onoho 21.12., že prý možná bude třídenní tma a na Zem bude dopadat nějaké nebezpečné záření, které pokud někoho zasáhne, zabije. Takže lidé by neměli v tuto dobu vycházet ven a naopak si všechny škvíry v bytě , domě utěsnit... No neumím si to představit, poněvadž kdyby to opravdu přišlo, pomřelo by vše živé na povrchu Země... Nějak mi to nehraje..

 

Že je Nibiru růžová, jsem ale nevěděla, a taky by mě zajímalo, jaký eventuelní význam by pro nás pro lidstvo mohla mít.

 

Díky za odpověď a odkazy, ještě se na ně mrknu


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Anneta
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter