Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Omluva
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 10.9.2013 (21:35:35)


 R.Mareček (Občasný) - 12.9.2013 > sadaf> Vůbec nic si nedělejte z toho,že Vás zde někdo z něčeho nařkl.Ten člověk ví moc dobře proč je anonym,je to proto že za to může být podle práva potrestán za pomluvu,a já bych ho klidně žaloval.
Teoreticky mohu najít to místo a vyfotit ho úplně stejně,a nikdo na světě mi nedokáže ,že to není moje fotka.
Takže hochu co jsi zde pošpinil někoho bez důkazů,a bez ohledu na to co řekl autor potom,měl by si se omluvit,když se zde tak oháníš spravedlností.
Je to škoda,protože tyto nepřijemné záležitosti odrazují schopné lidi zde publikovat,a je živná půda pro hrubost ,která nemá co dělat s jakoukoliv tvorbou.
Všimněte si že plno lidí zde již nepublikuje,a já se jim ani nedivím když si čtou některé výplody,většinou anonymní.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli R.Mareček
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter