Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pianista
Autor: shaihulud (Občasný) - publikováno 12.10.2013 (10:10:45)


Marod (Občasný) - 15.10.2013 > Hele, prvotní je nonverbální komunikace, oční kontakt, pokývnutí, úsměv, něco v tom smyslu. Věř nebo ne, ale tohle funguje i v emocionálně vypjatých situacích. Na všechno si samozřejmě musíš přijít sám, najít míru, najít to, co bude v tvém případě působit přirozeně... protože ten problém je mnohem víc v tobě, než v těch fotografovanejch... A co je nejdůležitější, streetphoto, nebo tomu můžem říkat dokument, je vlastně mnohem víc životní styl, než cokoliv jiného. Pokud vyjdeš na ulici bez foťáku, jseš divnej. Pokud nemáš vnitřní potřebu fotografovat, seš divnej. Pokud publikuješ na Totemu a ztrácíš čas, který bys mohl věnovat fotografování, diskuzí se mnou, seš divnej...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Marod
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter